zaterdag 16 oktober 2021

Stay Wild

Vandaag heb ik een Jungle kaartje voor jullie, die ik gemaakt heb voor de voorraad,  voor een kanjer:

Ik had nog een houten girafje liggen, een zelfde soort houten figuurtje die ik hier ook gebruikt heb voor kaartjes.
Het leuke papier vond ik bij Action, het is een nieuw blok en ondanks dat ik genoeg papier heb heb ik het toch gekocht (niet verder vertellen hoor.)
Het girafje loopt door het bos in de ondergaande  zon.😊
Op de voorkant geen tekst, omdat ik nog niet weet of ik de kaart met een jarige kanjer stuur of dat het een "zomaar" kaartje wordt. 
Binnenin heb ik de kaart wel voorzien van een tekst en wat restjes dp.

Vandaag heb ik een lekker rustig dagje. 
Iedereen is druk met sport en vanmiddag gaan mijn mannen naar Feyenoord in Rotterdam. 
Ik blijf lekker thuis, ik mag op de hondjes passen en dat vind ik helemaal niet erg.
Challenge:
De Egel,  #128, Sketch en thema: dier (de sketch heb ik een kwart slag gedraaid)







17 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n junglekaart! Ik heb ook dat papier gekocht, zo mooi weer! We trappen er iedere keer weer in he? hihi! en leuke sketch is dit ook! Groetjes en een fijn weekeinde,
    Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke junglekaart, mooi met het houten girafje!
    Fijn weekend...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi je junglekaartje.
    Hier ga je nog wel eens iemand super blij mee maken.
    Een leuke giraf die door het mooi design papier voorbij wandelt. De binnenkant ook heel leuk.
    Geniet van jouw rustig dagje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart voor een kanjer. Het leuke papier en het houten girafje maken er echt iets bijzonders van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd deze kanjer kaart.
    Vind dat ook genieten hoor zo lekker alleen thuis
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kanjer-kaart Daphne, leuk om de sketch gedraaid te gebruiken.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, oh wat moet ik nodig weer eens naar de Action bij jou daar. Mooi papier en een hele leuke kaart. (Stiekum had ik hem al in het echt gezien)
    Kus mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooie kaart, leuk zo met het houten girafje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke jungle kaart en heel herkenbaar vd Action... Altijd iets leuks te vinden daar

    Fijn weekend

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het een er-rug leuk kaartje. De jungle-stijl is momenteel wel in geloof ik, maar ik vind het ook gewoon grappig en vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superlief kaartje met de leuke giraf Daphne, en foei kon je het weer niet laten liggen…..🤓xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart! Het papier past goed bij de giraffe.
    En ja ... herkenbaar. Sommige dingen zijn té leuk om te laten liggen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooh, dat papier bij de Action. Ik trap daar ook steeds weer in. Ik heb genoeg papier in huis voor jaren knutselen!
    Je kaart is mooi geworden! Leuk dat je de sketch hebt gedraaid en een boom i.p.v. de strook hebt gebruikt. Dat maakt het net even anders.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt. Altijd handig om in de voorraad te hebben. Dat papier van de action, ik ga ook altijd overstag haha. Leuk hoe je de sketch hebt gedraaid.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou, deze had ik helemaal gemist! Wat een leuke kaart met onze sketch. Het ziet er top uit!
    Dank je wel voor het meedoen bij de uitdaging van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja dit is een leukerd geworden. En zo kun je er nog alle kanten mee uit. Dank je wel voor het meedoen aan deze uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen