dinsdag 20 juni 2023

Kanjerpost en Floor

Vandaag heb ik een kaart voor een Kanjer:

De basis is wit en het dp wat ik gebruikte komt uit 1 van mijn eerst gekochte blokjes dp ooit.
Het model is simpel, maar geeft een leuk effect en is net even leuker dan een platte kaart.
Zeker voor een Kanjer, die stuur ik graag een "bijzonder" model. 
De trekker vond ik in een la..... daarin zat een boek met stickers wat ooit van mijn kinderen is geweest en waarvan ze niet alle stickers gebruikt hebben. Daar kan mama dus wel iets mee. 

En dan gisteren....... Floortje is gesteriliseerd:
Hier bracht ik haar naar de dierenarts. We mochten er om 9 uur zijn en ik mocht blijven totdat ze onder narcose was. Dat was fijn, want Floor is een stresskip en ze vond het allemaal reuze spannend.
Maar gelukkig was ik in de buurt toen ze lekker ging slapen. 
Om half 1 mocht ik haar alweer ophalen.
Met en grote kraag om haar kleine koppie.
Ze was wat afgekoeld, dus thuis lekker onder een dekentje, met een kruikje erbij.
Af en toe werd ze wakker en keek zo. 
Ach, ach, arme Floor.
Ik ben maar lekker dichtbij gebleven 
Challenges:

GMGC,,#4, Voertuig op je kaart. 

2 Sisters, #75, Mannenkaart met hobby, 2de inzending. 

12 opmerkingen:

  1. Je hebt een gave kanjerkaart gemaakt Daphne, erg leuk gedaan met dit DP (niks mis mee hoor) en model!
    En jullie Floortje gaat er vast goed doorheen komen met zo'n liefdevolle verzorging! 💛
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Daphne,
    Wat een leuke mannenkoor, dat challenge blog kende ik sws nog niet. Leuk. Ben een lijstje aan het maken van challenges om aan mee te doen, om weer een beetje inspiratie op te doen haha.
    Fijn dat alles goed is gegaan met Floor. Arm ding, maar wel beter. Lekker verwennen maar.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke kanjer kaart Daphne. Ach die Floor, wat kijkt ze zielig maarik zie wel dat ze lekker verwend wordt dus het leed is hopelijk snel geleden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart. En arme Floor maar met jou aan haar zijde zal ze snel weer vrolijk rondhuppelen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kanjerkaart!
    Ach, wat kijkt Floor zielig. Vertroetel haar maar lekker (jou wel toevertrouwd).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een coole kanjerkaart! Het dp past heel goed bij de tractor, leuk model.
    Ach, die Floor, moet nog helemaal bijkomen. Gelukkig heeft ze een heel lief baasje die goed voor haar zorgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar is de kanjer vast en zeker blij mee! En wat sneu voor Floor. Wel goed dat je het hebt laten doen. Nu lekker vertroetelen en knuffelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie stoere kaart voor de kanjer. Vrolijk papier ook. Ach arme Floor, maar ze zal vast wel weer snel opknappen. Beterschap. groet, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuke kaart met de tractor en het gave papier! Dat model blijft heel leuk.
    En Floor, ach ja, vandaag of morgen huppelt ze weer. Vond ik van onze poezen ook altijd zo sneu, maar voor ik het wist haalden ze weer kattenkwaad uit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou dit is een hele leuke stoere kaart waar alles mooi matcht Daphne! Ach die arme Floortje, dat koppie in die kap…arm ding! Wij hadden voor Hummer een soort ronde zwemband die je op kon blazen, dat was comfortabeler dan zo’n kap…maar misschien mag brave Floor al snel zonder?
    Beterschap in ieder geval xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart in dit model!
    Leuk dat je weer meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen