donderdag 1 juni 2023

Kerstshoppen ('23-27)

Toen ik de maandchallenge van 52 WTC  zag plopte meteen dit kleine stempeltje in mijn hoofd omhoog. Ik kreeg het ooit eens van Martha en vond het leuk om het nu voor mijn "Kerstinkopen" kaart te gebruiken. Het is niet groot, hooguit 5 cm:

Zo gedacht, zo gedaan!

Moeder hond heeft haar warme kerstmuts opgezet (masking techniek!) en is de stad in gegaan om voor iedereen wat leuks te zoeken. 
En, zoals je ziet is ze goed geslaagd, tassen vol kadootjes  heeft ze gekocht.
Ik gebruikte het dp met de feestelijke kadootje. Feestelijk omdat er genoeg glimmend zilver te zien is. (Op de foto bijna niet, maar dat moet je er dan maar bij denken)
Het achtergrond papier heb ik gemat op roze en dat op een zwarte basis kaart. 
Het bondrandjes maakte ik "echt" met nepsneeuw, geeft zo'n leuk effect vind ik. 
Nog wat zilveren pearldrops op het randje en toen vond ik het genoeg. 
Het kaartje is niet groot, ik vond namelijk nog een restje voor de basiskaart. 

Het lijkt nu eindelijk mooi weer te worden en te blijven. 
Tijd om vaker naar de camping te gaan, dus ook tijd om wat knutselspullen klaar te leggen die mee kunnen, zodat ik tijdens het vakantie vieren en niks doen toch iets te doen heb. 
Challenges:
52 WTC, Maandchallenge, Kerstshoppen.
XMAS, #22, Geen traditionele kleuren.
Peace on Earth,  #40, Alles mag. 









14 opmerkingen:

  1. Schattig hondje op je kaart Daphne mooi gecombineerd met het dp.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een schattige kaart! Ja fijn dit weer he, dat is dan heerlijk genieten op de camping.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig kaartje, die klein moet behoorlijk wat sjouwen.
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuke kaart in het shopthema. De stempel is er perfect voor, het dp met de cadeautjes ook, het achterste dp past er gewoon heel goed bij.
    Vandaag wil je vast niet op de camping zijn (misschien is het bij jullie wel beter dan hier, het is hier max 14°C), maar de voorspelling voor het weekend is veelbelovend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah ja dat stempeltje, zo leuk, je hebt em prachtig aangekleed, Daphne
    Ik zal ze ook weer eens tevoorschijn halen
    Heerlijk weer naar de camping, wij gaan momenteel elke week naar een demorace, vorige week waren wij in Grolloo, morgen gaan we naar Rockanje, we verblijven meestal een nachtje op het rennerskwartier en na de demorace gaan we weer huiswaarts met het gevoel alsof je een week bent weggeweest, hihihi
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuke kaart is het Daphne! Ik heb ook eens een klein stempeltje gekregen van Martha. Geen kersthondje met inkopen...Je hebt mooi papier gekzoen.
    Lekker dat het mooi weer gaat worden voor de camping. EN ja tijdens het niets doen moet je toch wel wat te doen hebben??

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat 'n mooi kaartje is dit Daphne met het grappige stempeltje. Gaaf, hoe je alles zo bij elkaar hebt aangepast. Mooi geheel is dit zo geworden!
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart Daphne....mooi gedaan met de sneeuwrandjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig afdrukje en zo'n mooie kleurencombinatie vind ik dit. Het is een leuke, mooi gemaakte kerstkaart Daphne.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Daphne,
    Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt zeg. Echt prachtig gedaan. Ja, wat fijn dat het weer mooi wordt. Veel plezier op de camping.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het perfecte stempeltje voor onze uitdaging, Daphne! En inderdaad lijkt het weer eindelijk wat te bestendigen. Heerlijk om dan op de camping te knutselen.
    Bedankt voor het meedoen met onze uitdaging!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. zo'n lief stempeltje, perfect voor onze challenge !
    Fijn dat je meedoet met onze kerstshopping-challenge.
    Groetjes
    Nancy 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk bedacht Daphne, mooi kaartje heb je gemaakt. Heerlijk dat weer hé, geniet op de camping..Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Aaaaaw zo’n leukerd dit lieve hondje….je maakte er een gaaf kaartje van Daphne! Geniet op de camping xx

    BeantwoordenVerwijderen