donderdag 8 juni 2023

Kerstlabel ('23-28)

Vandaag heb ik een Kerstlabel om te laten zien:

Altijd leuk om aan een kadootje te hangen met Kerst. 
Ik ben vorige week al begonnen met dit label, vandaar dat het kleine hondje, die Kerstinkopen aan het doen is, er weer op staat. 
Het achtergrond dp komt uit een heel oud blokje, volgens mij kocht ik het lang, lang geleden bij Kruidvat. 
De teksten haalde ik uit het Kerstblok met de Gnomes, gekocht bij Action vorig jaar. 

Ineens komt er van bloggen niet zoveel meer. 
Sorry daarvoor!
Ik maak lange dagen als ik werk en deze week werk ik veel. 
Daarnaast heb ik weinig inspiratie en puf om te bloggen. 
Ik hoop dat er gauw verandering in komt!
Challenges:
52 WTC, Weekelijkse Kerstkaart. 
Peace on Earth,  #41, Alles mag. 



20 opmerkingen:

  1. Wat een leuk label, Daphne
    Het hondje komt alweer van pas!
    Gewoon rustig aandoen met bloggen niks moet en alles mag,
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Daphne,
    Wat een mooi kerstlabel. Prachtig gedaan.
    Ik snap wat je zegt over werk en bloggen. Dat heb ik ook wel een beetje. Bij ons zijn de vakanties al begonnen. Ik moet mijn kerstkaart zelfs nog maken haha. Dat ga ik zo doen.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk kerstlabel heb je gemaakt Daphne!
    Bij mij is het precies hetzelfde....geen inspiratie....komt door het weer denk ik!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel vrolijk kerstlabel Daphne. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC. Het is sowieso rustig in blogland, ik denk dat het heerlijke weer daar ook een steentje aan bijdraagt. Lekker rustig aandoen, blogland loopt niet weg.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf label maakte je Daphne en een hele leuke tekst! 😀 Als je het zo druk hebt, dan heb je juist de tijd en overgebleven energie wel voor andere dingen nodig dan het blog... We zien je wel weer, neem lekker de tijd voor jezelf om wat bij te tanken!🍦
    Fijne dag nog vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kerstlabel, Daphne.
    Ook bij mij gaat de inspiratie schommelend. Op het moment pak ik graag een boek (en daar geef ik dan maar aan toe).
    Sterkte met werken.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke kerstlabelkaart, Daphne. En even wat minder bloggen is niet zo'n ramp toch. Ik blog al ruim een jaar minder, helaas. Ik hoop ook dat het nog terug komt.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijke kerstlabel. En dat hondje is volgens mij erg blij met zijn plekje op dit leuke label.
    Hier staat bloggen ook op een laag pitje. Ook lange dagen op het werk en als ik thuis ben vaak ook nog tot een uur of half 9 op de laptop bezig. Het is voor een goed doel zullen we maar zeggen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo zeg, die heeft veel cadeautjes gekocht!
    Je hebt een heel leuk label gemaakt met vrolijk papier en het leuke hondje.
    Sterkte met de drukte, ik hoop voor je dat het weer snel wat rustiger wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooi kerstlabel.
    Zo lief dat hondje en echt iets voor jou.
    Tof DP erbij gebruikt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi kerstlabel met het schattige, kleine hondje!
    Bedankt voor je deelname aan onze wekelijkse uitdaging bij 52WTC.
    En succes met de drukte, herkenbaar, maar kaartjes maken moet wel leuk blijven....
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lief label heb je gemaakt, herkenbaar hoor, doe maar rustig aan.
    Groeten Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaartje is echt schitterend Daphne!
    Wat gebruikte je leuke spulletjes: mooi papier,lief hondje, mooie lintjes en die tekst is grandioos; almost keep this for myself 🤣xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie label, en weet je aan alles komt een eind...maar ik voel me net zo hoor, en mijn hoofd zit vol met vanalles.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooi kerstlabel met dit leuke hondje en het vrolijke papier met cadeautjes.
    Bloggen is bij mij heel wisselend. Wanneer je zoals jij lange werkdagen maakt heb je vaak geen puf meer. De inspiratie is er dan ook minder of niet. (soms helpt het bij mij om dan een sketch als basis te gebruiken om me op weg te helpen)
    Maar de inspiratie en het bloggen komt vast wel weer terug wanneer je in rustiger vaarwater zit.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. O, wat een grappig label met dat leuke hondje! Die wil je wel bij de kerstpost vinden!
    Lia xx (ook als DT POE)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Labels zijn altijd leuk aan een cadeautje. Deze zou het ook goed als kerstkaart doen.
    Bloggen is er leuk en door er geen druk op te leggen blijft het ook leuk. Tenminste ... zo werkt het bij mij wel. Soms zijn er andere dingen die je aandacht en energie vragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. altijd leuk om al een voorraadje klaar te hebben tegen die drukke tijd ! Ik hoop dat je snel je 'puf' mag terugvinden, maar met dit weer....pfff..Ik heb er ook veel last van hoor. het is een sauna in mijn knutselhok.

    BeantwoordenVerwijderen