woensdag 14 juni 2023

Merry Christmas ('23-29)Juni

Vandaag mag ik mijn kaart laten zien voor onze Juni Challenge bij Cheerful Sketches,  #121.

Een Kerstkaart, want ik koos voor de Digi van Last Minute Manda, de Christmas Dragon. Maar wel een Kerstkaart met een "warme" uitstraling, wat natuurlijk goed past bij deze temperaturen. 

Ik vind het zo'n lief Draakje, ik was meteen verkocht. Zonder aarzelen koos ik die want daarmee wilde ik mijn kaart maken. 
Ik kleurde, met mijn Action kleurpotloden, terwijl ik op de camping was. 
Ik krijg steeds meer plezier in het inkleuren en het is heel ontspannen om te doen.
Eenmaal thuis maakte ik de kaart, volgens sketch af. 
Het dp komt uit verschillende blokken.
Ik matte op wit en plakte dat weer op een groene basiskaart. 
De tekst hoort bij de digi. Ook die kleurde ik met potlood en knipte het uit. 
Het mini mutsje op de tekst heeft een "bontrandje" gemaakt van nepsneeuw. Op de foto niet te zien, maar daarom vertel ik het nog even😉.

Doen jullie weer gezellig mee?
Dat kan nog tot 28 Juni.
Hieronder de sketch nog even:
Omdat ik nu een Kerstkaart laat zien ben ik er morgen, op Kerstkaarten donderdag, niet hoor. 
Dan mag ik weer werken.
Fijne dag!!




12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met het lieve draakje en onze schets. Een kerstkaart met een warme uitstraling!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Daphne,
    Wat een mooie kerstkaart. Gaaf gedaan zeg. Dat kleuren gaat je goed af. Heel mooi.
    Werk ze morgen.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, ha, ik zag het draakje aan voor een Koetje.mastvhet is een erg leuke kerstkaart Daph en wat kan je enorm mooi kleuren, ik zit er vol bewondering naar te kijken. Zo mooi dat verloop van groen naar geel, compliment hoor, ik krijg meteen zin om te gaan kleuren maar.....eerst onze uitdaging maken 🥴
    Liefs en een fijne dag 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een grappige afbeelding en zo mooi ingekleurd! Compliment!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat 'n mooie kaart is dit geworden Daphne, leuke schets is het zo. Als je de foto uitvergroot, dan kun je het mutsje goed zien, leuk! En je hebt prachtig gekleurd, zo zie je maar dat oefening kunst baart! 👍
    Hele fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief draakje. Voor mij is het een reggae draakje in deze kleuren. Ik heb even ingezoomd en ik zie het plezier dat je had met het kleuren. Tof hoe je de schets verwerkte.
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kerstkaartje Daphne
    En het kleuren gaat je heel goed af, mooi verloop erin!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel lief draakje siert je leuke kerstkaart Daphne. Werk ze!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie voorbeeldkaart voor de challenge van CS en gelijk ook een kerstkaart erbij. Het kerstdraakje is erg leuk en de warme kleuren passen zeker goed bij de temperaturen van dit moment. Hopelijk was het op je werk goed te doen qua temperatuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij hebt een kerstkaart gemaakt met deze sketch Daphne....dat kan natuurlijk ook....wat leuk gedaan!
    Fijn dat je GD mocht zijn.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen