zaterdag 2 december 2023

PEC Zwolle

Onze dochter Jade heeft voor haar opleiding een half jaar stage gelopen bij PEC Zwolle. Ze werkte mee op de administratie, in de fan-shop en was aanwezig tijdens wedstrijden. Ze heeft veel geleerd en veel leuke mensen ontmoet. 

Toen haar stage klaar was vroeg ze of ik 2 kaarten kon maken om iedereen te bedanken voor de leuke tijd. 

Natuurlijk wilde ik dat doen.
Ik vroeg haar om iets mee te nemen waar het logo van de club op staat. 
Zo had ik een idee met welke kleuren ik de kaart kon maken. 
Het achtergrond blauw heb ik bewerkt met een embossing folder. 
Dat knipte ik in 4en.
Het logo netjes uitgeknipt en de kaart afgemaakt. 
"Bedankt" is gemaakt met een stans. 

Toen ik klaar was appte ik een foto naar Jade en zij keurde de kaart goed. 
Gelukkig 🥰

Toen "moest" ik nog een 2de kaart maken. Daarvoor gebruikte ik een idee wat ik al vaker gebruikt heb. 
Dit keer aangepast in de kleuren van PEC Zwolle. 
Weer het logo netjes geknipt en op rood geplakt.

Leuk detail......nu heb ik voor alle 3 mijn kinderen een kaart gemaakt met dit idee!!

Jade was dik tevreden en haar kaarten werden met veel enthousiasme ontvangen vertelde ze!
Veel mensen namen de tijd om ze uitgebreid te bewonderen.
Altijd leuk om te horen. 
Challenge:
Carlin's Kaartenparadijs,  #65, Iets met een N, Navy Blue. (Link de 1ste kaart)






12 opmerkingen:

  1. Aha hier staat de kaart die je aan onze 'N' challenge bij Carlin's Kaartenparadijs laat deelnemen.
    Ik had de link op ons blog al aangeklikt en die komt niet hiermee overeen. Ik kom op een post van in maart.
    Bekijk je het nog eens en deze dan opnieuw linken.
    Je kaart is heel mooi met die Navy blue kleur.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook via een omweg deze leuke kaartjes gevonden 😀 Wat een leuk idee om iets te maken met het logo en de kleuren van deze ploeg. Daar zullen ze blij mee zijn.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je weer leuk gedaan Daph, het zijn super kaarten geworden.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd leuk als een opdrachtje zo goed lukt en dat het eindproduct dan ook nog zo goed ontvangen wordt.
    Erg leuk gedaan in de kleuren van de club.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee hele leuke bedankkaarten met logo en kleuren van PEC. En helemaal leuk dat Jade en de ontvangers er blij mee waren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel toffe kaarten, die zal Jade met veel trots gegeven hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat heb je leuk gemaakt, Daphne
    Mooie heldere kleuren, Jade kan trots zijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja maar dit zijn dan ook geniale unieke kaarten geworden.
    Zo knap alleen al het idee en dan worden ze nog zo mooi….toppie hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige bedank kaarten heb je gemaakt zo met het logo van de club. Welkom ook op mijn blog en ben ook volger bij je geworden.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, die kaarten zijn zeker om te bewonderen! En het is natuurlijk heel leuk om het logo te gebruiken... Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een toffe kaarten maakte je. Wauw. Vooral die meerdere bedankt vind ik gaaf. Mooi hoor.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit zijn echt heel leuke kaarten geworden. Helemaal in stijl met het logo en de bijbehorende kleuren. Leuk om te horen dat de kaarten goed bekeken werden, lijkt me. Eer van je werk!

    BeantwoordenVerwijderen