zondag 21 april 2024

2X Hetzelfde maar toch anders.

5 Jaar geleden kregen vrienden van ons een tweeling. 2 Jongens, enorme boefjes,  maar oh zo leuk!

Begin Mei zijn ze jarig en toen ik voor mijn reminder voor Cheerful Sketches een digi mocht kiezen viel mijn oog op "Owen With Frog" van Paper Nest Dolls. Owen deed mij namelijk gelijk denken aan de tweeling en dus maakte ik mijn reminder kaarten (ik maakte er 2, allebei een eigen kaart) voor hun:

Het gebruikte dp komt uit een oud blokje. Het is dun papier en goed te combineren met elkaar. 
Ik matte het op een mooi zalm kleurig papier, dat vind ik er heel mooi bij passen. 
Op elke kaart een slinger met de naam van de 2ling en een grote 5, want als je 5 wordt mag dat gezien worden!
De Owen's kleurde ik "contrasterend". De ene heeft een groene broek, met zalm t-shirt.
De andere is net andersom. 
Precies zoals je 2ling ook vaak gekleed gaat, hetzelfde, maar toch anders. 

In hun handen en knuffel. 
Leuk detail..... toen ze geboren zijn haakte ik een knuffeltje voor ze (het was alleen geen kikker), dus deze digi past echt perfect op hun kaart. 
Het is wel erg druk dp, maar voor een kinderkaart vind ik dat zelf nooit erg.

Wil je meedoen met onze challenge?
Dat kan nog tot 28 April.
De sketch is ook deze maand weer heel erg leuk en omdat je het mag spiegelen of draaien kan je er alle kanten mee op. 
Hieronder zie je de sketch. 

Vandaag heb ik een knutsel dagje ingepland. Andy is, samen met Mylo, naar Rotterdam, naar de bekerfinale van de KNVB, Feyenoord tegen NEC.
Jade is werken. 
Ik kan dus heerlijk, ongestoord wat kaartjes maken!
Kopje thee erbij en van mij zal je geen last meer hebben. 
Challenge:
KMP, April, Alles mag. 



15 opmerkingen:

  1. Wat een mooie, vrolijke kaarten voor de tweeling. Heel mooi met de ingekleurde Owen's en de slingers met hun naam. Die worden vast enthousiast ontvangen.
    Fijne knutseldag vandaag.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje voor de jarige tweeling. Heerlijk zo'n knutseldag geniet ervan.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes voor de jarige tweeling. Toch leuk ieder zijn eigen kaartje.
    Knutsel ze, mijn oudste zoon gaat straks ook naar Rotterdam voor die wedstrijd.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, heerlijk zo'n dag voor jezelf, geniet ervan!
    Je hebt 2 heel leuke kaarten gemaakt, mooi zoals je de verschillende papiertjes gemat hebt, dan kunnen ze goed op elkaar. De digi's heb je ook heel mooi gekleurd.
    Ja, zet jij maar de ArtSpecially-beurs in je agenda volgend jaar (las ik net hij Monique), de kans is groot dat ik volgend jaar ook weer ga, dan kom ik je ook eens tegen, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaartjes voor de jarige tweeling, Daphne
    Leuk gemaakt!
    Je hebt een lekker knutseldagje op deze manier geniet ervan
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En, en, en.....hoe veel kaartjes heb je al weer gemaakt??/ Deze zijn heeeeel erg leuk voor die twee boefjes.
    Geniet nog maar van je , hopelijk rustige zondag.
    kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige kaartjes voor de jongens, leuk hoor allebei een kaart met hun naam erop. Heerlijk he zo'n dagje aan de knutsel, we zullen je maaksels vast binnenkort wel zien.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk om voor beide mannekes een kaart te maken. Je digi is zeer toepasselijk vind ik.
    Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt.... leuk DP

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo.....jij had een lekker dagje me-time! Heelrijk zo af en toe he? Ik hoop dat je inspiratie ook een beetje terug was!
    Je kaartjes voor de tweeling zijn heel leuk. En je hebt helemaal gelijk wat hetzelfde en toch anders betreft. Ik kleedde de jongens ook nooit hetzelfde, maar wel tegengesteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 2 leuke kaartjes, je had het goed voor je zelf ingepland!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Daphne,
    Wat heerlijk zo'n dagje je eigen ding doen. Lekker toch.
    Je kaarten zijn echt zo leuk geworden, wat zullen de jongens er blij mee zijn. Tof gedaan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    emily

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke vrolijke kaartjes voor de tweeling.
    Ze zien er prachtig uit.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk gedaan zo 2 ‘bijna’ dezelfde kaarten voor een tweeling, zo maak je ze allebei blij. Dank je voor je bijdrage bij ‘kleuren met potloden’.
    Groetjes, Annie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Twee hele leuke (reminder)kaarten heb je voor de jarige tweeling gemaakt. Deze papiertjes komen me bekend voor.😀 Ik heb van dit blokje ook nog wat papiertjes liggen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

  15. Wat een leuke en vrolijke verjaardagskaart. Bedankt voor je deelname aan onze challege op het Blog "Kleuren met potloden".
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen