donderdag 11 april 2024

Merry Christmas ('24-20)

Vanmorgen ben ik druk geweest en had ik geen tijd om mijn kerstkaart van vandaag te plaatsen maar nu ben ik er even voor gaan zitten:

Ik zocht een leuk plaatje. 
Ik wil graag meedoen met de challenge van 52 WTC, waar ze deze keer iets of iemand met een gewei willen zien.
Dit dansende rendiertje trok mijn aandacht en voor ik er erg in had stond hij al op mijn kaart. 
Ik maakte er een doorkijkje van, dat geeft net even iets extra's aan de kaart. 
Binnenin ziet het er zo uit. 
Hier ook wat ruimte voor een persoonlijke tekst voor de ontvanger. 
En leuke kaart om te maken. 
Ik kan er altijd zo blij van worden als ik bijpassend dp kan vinden. 

Ik heb net allemaal knutselspullen naar beneden gehaald. 
Lila is hier en zij komt niet boven, dus ga ik gezellig in de kamer zitten. 
Nu nog even zoeken naar mijn inspiratie, want waar ik dat nu weer neergelegd heb.....
52 WTC, #Maandchallenge,  Iets of iemand met een gewei.
XMAS, #67, Geen rood. 
CCC, April, Niet traditionele kerst kleuren





19 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige kerstkaart met dit vrolijke doorkijkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk gedaan met het doorkijkje Daphne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje Daphne, niet moeilijk denken met knutselen gaat je lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig dat dansende rendiertje en heel leuk deze kerstkaart met doorkijkje. Veel plezier met knutselen, het is er weer voor.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Daphne,
    Wat een mooie kaart. Leuk zo met dat doorkijkje. Echt tof.
    Gezellig toch, lekker beneden knutselen. Soms is het echt zoeken waar je de inspiratie gelaten hebt he. haha. Snap ik wel.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo leuk Daph, zoals je kunt lezen op mijn blog ben ik vandaag met hetzelfde dp bezig geweest en had dat nogal wat voeten in de aarde (ook al weer zo'n gekke uitdrukking) ha, ha, maar ik heb me er uit kunnen wurmen.
    Dit is weer een erg leuk kaartje, wat is dat dp toch leuk, mag ik nog wat???
    Heb je de inspiratie nog gevonden vanmiddag?? Ik was hem ook al kwijt maar dat model van GJ is dan gewoon heel leuk om te doen en je hebt gelijk drie kaarten erbij.
    Fijne avond en een dikke kus van je moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart met het rendiertje. Zo'n doorkijkje geeft inderdaad meteen iets extra's.
    Je kunt hem ook nog linken bij de Egel en bij Knutsels en Kadootjes.
    Heb je je inspiratie ondertussen gevonden? Kijk anders eens in de koelkast...... Dat grapje wordt hier thuis altijd gemaakt als je iets kwijt bent.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart geworden, zeker het doorkijkje geeft net wat extra’s aan de kaart. Ik lachte met slap om jou reactie bij je moeder. Laat jij de kaarten ook nog zien. Trouwens het doorkijkkaartje kan niet meedoen bij de Egel, we willen er ook blauw bij zien. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuke kaart met het grappige rendiertje, het doorkijkje geeft het zeker wat extra's en je hebt al het dp mooi gecombineerd. Ik hoop dat je je inspiratie gauw weer vindt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaart is erg mooi..je inspiratie, ik denk dat hij hier even geweest is, want hier komt het weer wat op gang, gelukkig.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schat dit dansende rendiertje, heel leuk deze doorkijk kaart.
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha die Daphne
    Ik zie het letterlijk voor me zoals jij op zoek gaat naar je inspiratie, hihihi
    Je kaartje is superleuk met dat doorkijkje en leuuk plaatje!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een leuke doorkijk kaart met dit grappige plaatje. Succes met zoeken!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooie kerstkaart met het leuke doorkijkje en grappige rendier!
    Bedankt voor het meedoen met onze challenge bij 52WTC.
    Hier veel knutselspullen beneden (en nog veeeel meer boven, haha) vanwege de honden die niet boven mogen.
    Ze liggen graag bij me en kijken me soms beledigd aan als ik (veel) opsta om te stansen of iets te pakken....
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. A really cute image and a great design - love how you used the aperture.

    Thanks for joining us at the Girlz Creative Christmas Challenge.

    Helen x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Your card is very lovely Thanks for joining us at Girlz Creative Christmas Challenge

    Oh, wat een mooie kerstkaart. Heel tof. Leuk dat je meedoet met onze challen bij Girlz Creative Christmas.
    Creatieve Groetjes Claudia

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Love it - such a sweet image. Thanks for joining us at Christmas Craft Creations this month.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha ha, heel veel boven, hoe groter het huis hoe meer je hebt. Ik heb met onze verhuizing heel veel weg gedaan. Nu wonen we 2 en en half jaar, en ik heb de lege plekken in de kast al weer aardig opgevuld. Weer tijd voor een opruim actie...Ik kan het me nog zo goed herinneren al die spullen die of beneden of boven lagen....succes. ermee....Je kaartje met doorkijkje is heel gaaf geworden. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nice colours in your card - I like that brown - thanks for playing along with us at CCC

    BeantwoordenVerwijderen