woensdag 17 april 2024

It's a boy

Vorige week, toen mijn inspiratie een beetje zoek was, had ik dit leuke plaatje op tafel liggen. Al langer had ik een idee om met dit plaatje en kaartje te maken voor de geboorte van een jongen en daarbij bedacht ik, ook al lang geleden, om het plaatje dan "in te lijsten". Misschien moest ik er nu maar eens aan beginnen, met de halve inspiratie die ik had. 

Zo gezegd, zo gedaan😁.
Ik heb met een langwerpige stans een lijstje gesneden uit wit met gouden stippen dp.
Daar paste het plaatje precies achter.
Daarna plakte ik het verhoogd op een stukje dp waarvan ik eerst de randje heb beïnkt. 
Dat ging weer op een witte basiskaart.
Daarna nog een stempeltje van een flesje en de tekst op een strookje en meer wilde ik niet toevoegen. 
Nu krijgt het plaatje alle aandacht en zeg nou zelf, dat verdiend het toch ook?!
Ik was helemaal happy met mijn kaart. 

Het is voor mijn voorraad. Misschien kan Mylo het binnenkort gebruiken, want er zijn op zijn werk 3 collega's zwanger.

Gisteren tijdens mijn rondje bloggen zag ik dat ik bij DAK als favoriet ben gekozen met het kadoosje voor Jade, wat ik maakte voor haar verjaardag.

En, geloof het of niet, nog een topper, bij GCC, met deze kaart. 

Heel blij mee, het is altijd leuk als je kaarten in het oog springen!!
Challenges:
DAK, #88, Alles mag, optie mens met dier. 
2 Sisters,  #85, Boerderij dieren.
Dutch Card Lovers, #384, Moodboard,  ik kreeg mij inspireren door de kleuren. 
GMGC, #14, Transport (kinderwagen).




19 opmerkingen:

  1. Een mooi kaartje met het leuke plaatje goed gevonden om het in te lijsten, gefeliciteerd met je toppers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Daphne,
    Wat een mooie kaart maakte je. Dat plaatje heeft ook niet veel nodig, die is op zichzelf al heel mooi. Tof gedaan hoor.
    Gefeliciteerd met je toppers, wat goed zeg.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat is dit een schatje van een kaart, hopelijk krijgt één van Mylo's collega's een jongetje. En ik zit net te kijken naar je vorige kaart, ook zo leuk met dat hele drukke dp, kerk gisteren al maar vergat te reageren. Goed bezig hoor, ik ben gisteren aan het experimenteren geweest met de snijmal van creaties. Kostte wat moeite maar dat vertel ik nog wel een keer .
    Fijne dag en kus. Mam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook nog een knipvel liggen met die leuke prentjes, misschien ook maar eens iets mee doen. Hoewel mijn hoofd is bij andere dingen. Veel dingen te regelen en als ik even vrij heb, dan stip ik, brengt mijn hoofd tot rust.
    Maar je babykaart vind ik super leuk!
    En BEDANKT voor je one sheet wonder kaartje. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige kaart.
    Leuk dat je weer meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief plaatje. Je hebt er een mooi kaartje mee gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een geweldig mooi babykaartje.
    Heel mooi gemaakt Daphne.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk dit babykaartje, Daphne
    En je inspiratie weer terug!
    Van harte met je topkaarten
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach wat een snoesje!! Ik dacht even dat er een kleinkind op komst was ha ha. Maar superleuk gedaan Daphne!! Dankjewel voor je bijdrage aan de Dutch Card Lovers challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief geboortekaartje en leuk gedaan met dat frame.
    Proficiat met je 2 toppers.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattig kaartje
    Leuk dat je weer meedoet aan onze challenge
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is zeker een heel leuk kaartje! Het kadertje erom heen is ook leuk en toch blijft de aandacht bij het plaatje. goed bedacht. En Mylo kan hem vast en zeker weggeven met al die zwangeren op zijn werk. EN van harte met je toppers! Dan motiveert extra, ook op halve inspiratie😉

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een superleuke, lieve kaart! Mooi hoe je het plaatje hebt ingelijst, je hebt het perfecte papier erbij gevonden. Ik vind de strookjes met de fles en de tekst ook superleuk, heel goed gedaan!
    Gefeliciteerd met je toppers, die waardering is zeker leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schattig kaartje, deze plaatjes zijn altijd zo lief! Fijn dat je meedoet met DCL, Daphne.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke babykaart met dit schattige plaatje. En leuk dat je met je explosiedoosje DT favoriet bent geworden. Ook gefeliciteerd met je topplaats.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Aaah, wat een super schattig babykaartje is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lieve kaart! Leuk met het lijstje.
    Altijd fijn om een kaart op voorraad te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk geboortekaartje Daphne, traditioneel blauw blijft toch altijd erg mooi, het geheel is net een schilderijtje...
    Bedankt voor het meedoen aan DCL, groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lief baby-kaartje! Ik vind de plaatjes van Eline altijd leuk. Leuk dat je meedoet met de DCL challenge! Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen