zondag 28 april 2024

Zeg het met Bloemen.

Eind Februari stond ik in de top 3 bij Kaartjes Inspiratie Challenge met  deze beterschap kaart daarom mocht ik gast designer zijn voor de lopende challenge. De opdracht deze keer is "Zeg het met Bloemen".

Toen ik de mail las met de opdracht kreeg ik meteen een heel leuk idee, ik wilde graag een "Spotlight" kaart maken met deze "bos bloemen" stempel. 
Op een zondag middag, terwijl er hier in huis voetbal gekeken werd op tv, ben ik op de achtergrond aan tafel gaan zitten met mijn kleurpotloden en heb heerlijk zitten kleuren. 
Het Spotlight gedeelte gemat op zwart, dat vind ik zelf altijd heel mooi want het is net of de kleuren nòg intenser worden met dat kleine randje zwart. 
Verhoogd op de kaart geplakt en daarna de tekst rechtstreeks op de kaart gestempeld.
Alles gemat op groen (voorjaar!) en dat weer op een witte basis kaart. 

Ik vind het een leuke challenge, "Bloemen", jullie dan?
Meedoen met de challenge? Je kan je kaart insturen tot 18 Mei, 18.00 uur.

Straks weer lekker aan het werk. 
Van bloggen komt weinig. 
Dat komt denk ik vooral omdat er weinig tijd is om te knutselen en als ik jullie blogs bezoek krijg ik teveel inspiratie en loopt mijn hoofd vol, hihi,  dus vermijd ik dat op werkdagen een beetje. 
Mijn aandacht gaat dan teveel uit naar het werk. 
Maar volgende week heb ik er een paar dagen vrij dan haal ik het bloggen wel weer in. 



19 opmerkingen:

  1. Wat leuk om een gedeelte van de afbeelding in te kleuren. Dat valt mooi op zo.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er superleuk uit Daphne.
    Tof om de bloemetjes in de spotlights te zetten.
    Mooi gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je de bloemen mooi in de spotlights gezet!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Daphne !
    Dat spotlight op zwart gemat is erg mooi !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is echt een kaartje om inspiratie te krijgen 😊 Heel mooi en apart met het deels inkleuren.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi voorbeeld heb je gemaakt, leuk idee deze spotlight techniek. Voor vandaag werkse.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah ja, mooie techniek en wat een goed idee van dat kleine zwarte randje!! Die ga ik onthouden.. werk ze nog even

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk gedaan met het spotlight gedeelte Daphne....prachtig kaartje!
    Groetjes en werk ze,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schittetende kaart, Daphne
    Leuke techniek en met dat zwarte matrandje komt het heel mooi uit!
    Fijne avond liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart in een leuke techniek Daphne.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aha, daar is hij dan. Mooie kaart en leuk hè zo'n spotlight model.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt een mooie, originele kaart gemaakt. De stempel is mooi ingekleurd en het zwarte randje is een goed keuze.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt een geweldige bloemenkaart gemaakt, bedankt nog dat je GDT wilde zijn.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Daphne,
    Wat een geweldige bloemenkaart heb je gemaakt. Wauw Wauw Wauw zeg. Heel leuk idee zo.
    Ik snap helemaal wat je bedoeld met dat weinige bloggen. Ik had ook teveel inspiratie en andere hobby's en dan lukt het helemaal niet haha. Maar dat punt ben ik gelukkig weer voorbij hihi.
    fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gave kaart is het geworden! Heel tof effect met het zwarte randje, de centrale bloemen worden zo heel fleurig!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou het is je goed gelukt wat je in je hoofd had, de mooi ingekleurde bloemen komen heel goed tot zijn recht op de accentuerende zwarte cirkel…spat zo van je kaart af xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben ook een "inhaal-rondje-bloggen" aan het doen ;-)
    Wat geeft de verhoogde cirkel met de ingekleurde bloemen een mooi effect zo. Leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen