vrijdag 5 april 2024

Move over Coffee....

Bedankt voor de reacties op mijn Nieuwjaar kaarten! Leuk om te lezen, ik word er altijd blij van.  Ik ben niet zielig hoor, dat ik zoveel werk deze week. Ik wilde alleen even "mopperen"😇, vooral omdat er zo weinig tijd over blijft om te knutselen. Maar, ik schreef het al, ik ga met héél veel plezier naar mijn werk en vrije dagen komen er vanzelf wel weer. 

Vandaag heb ik een Mannenkaart voor jullie:

Gemaakt voor een vriend die binnenkort jarig is.
Ik gebruikte mijn feestelijke, stoere dp blok om deze kaart te maken.
Beige/goud tinten met donker blauw, een mooie combinatie
De kaart heeft een "doorkijkje", op bovenstaande foto goed te zien.
Alle "toevoegingen" komen uit hetzelfde blok dp.
Vooral voor een Mannenkaart handig, want alles past bij elkaar en ik hoef dus niet te zoeken naar iets om mijn kaart extra aan te kleden. 
De binnenkant ziet er zo uit. 
Hier kan ik ook een persoonlijke boodschap schrijven, maar dat kan ook op de achterkant van deze witte basiskaart.
Ik vind deze tekst zo leuk. 
Die móest op de kaart voor deze vriend want het past heel goed bij hem
(Hij won ooit een prijs in de staatsloterij en sinds dien zeggen wij altijd "jij drinkt natuurlijk de hele dag champagne"..... wat hij helemaal niet lust😆)

Morgen, zeggen "ze" (ik vraag mij altijd af wie er met ZE bedoeld wordt) schijnt het heel warm te worden.
Zal dat dan de start worden van een mooi, warm voorjaar (en zomer)?
Ik hoop het!!
Challenges:
K&K, Kaart met doorkijkje. 
de Egel, #181, Doorkijkje met blauw. 




17 opmerkingen:

  1. erg leuke mannenkaart met dit leuke doorkijkje.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Daph. Mooi dat goud en blauw.
    Ik heb net de kaarten voor onze uitdaging af gemaakt. Je kan het maar klaar hebben. Nu niet zó goed opbergen dat ik ze "straks" kwijt ben.
    Fijne dag verder en kus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie mannenkaart. En wat handig zo'n blokje waarvan alles bij elkaar past.
    Wij hopen echt op mooi weer morgen want dan kunnen we het bubbelbad weer vol laten lopen en dan kunnen we 's avonds weer lekker genieten.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf deze mannenkaart en wat een geweldige tekst voor jullie vriend. Heb even een antwoord gegeven op mijn blog.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf, deze mannenkaart. En leuk dat ie nu zo goed toepasbaar is...
    Tja, morgen... eerst 19, toen 23, toen 24 en nu 25 graden... ik weet het niet meer hoor... lijkt me er-rug warm opeens. En ik hoorde ook iets over zandwolken... we gaan het zien...
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave mannenkaart in mooie kleuren en die tekst is hilarisch in zijn geval. Leuk doorkijkje! Is dat niet de challenge bij De Egel??
    Ik moet het eerst nog zien/voelen van dat warme weer.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave mannenkaart, en hoe fijn is 't als alle materialen bij elkaar passen. Hopelijk morgen fijn weer met niet teveel wind dan ga ik een rondje maken op de racefiets.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een feestelijke, chique kaart, heel mooi en toepasselijk zo te lezen.
    Van mij hoeft het niet zo warm te worden, hier wordt de voor mij perfecte temperatuur (voor in het weekend dan) van 22°C voorspeld, meer dan genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou kwam dat mooi uit dat deze kaart ook met de Egel mee kan doen! Leuke kaart zo met dat doorkijkje, ook lekker stoer. Ook jou nieuwjaarskaarten zijn weer goed gelukt. Ik herken dat gevoel wel dat je dan weer wat anders wilt doen. Zo heb ik veel kerstkaarten gemaakt van restjes papier. Is het klaar dan heb ik er vooreerst ook wel weer genoeg van, veel te leuk om dan weer wat anders te gaan doen. Dank je wel voor jou bijdrage aan de uitdaging van de Egel. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie mannenkaart, Daphne
    Leuk met die mooie tekst en doorkijkje
    Nou de zon schijnt hier al heerlijk ik ga op pad met Saartje joepie!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele gave kaart met doorkijkje Daphne. leuk dessin-papier is dat en die spreuk is zeker leuk. Hier was het warm maar héél veel wind en die voelde niet fijn dus wel lekker gewandeld maar voor een terrasje was het hier niet lekker. Maar al lang blij dat het weer eens droog was.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave doorkijk-kaart, grappig die toepasselijke tekst voor jullie vriend!
    Bedankt dat je meedoet met onze challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een echte mannenkaart. De kleurencombinatie is lekker stoer. Op de eerste foto lijkt de cirkel net een voetbal. Grappig. Op de latere foto's is het doorkijkje goed te zien.
    "Ze" hadden het juist, hè? Heel zonnig en warm weer gisteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie stoere kaart met het een leuk doorkijkje erin. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je doorkijkkaart is stoer! Nou het voorjaar is vandaag ver te zoeken hoor.... Zo lekker als het afgelopen weekend was, zo koud is het nou... we moeten het ermee doen.....
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuke doorkijkkaart! Bedankt voor je deelname aan de challenge bij K&K.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen