dinsdag 2 juli 2024

Gast designer

Vandaag laat ik mijn kaart zien die ik gemaakt heb als gast designer voor 4SCB. Deze maand vragen ze "Olympische Spelen/Sport". Eigenlijk mocht ik mijn kaart gisteren al laten zien maar toen was mijn DT kaart voor Cheerful Sketches aan de beurt......man man,  je kan er maar druk mee zijn:

Met mijn kleine stempelkussentjes van Action heb ik eerst een stuk wit kaartkarton beïnkt. 
Daarna sneed ik daar een stuk vanaf een matte dat op zwart. 
Dat plakte ik op een witte basiskaart. 
Met skate stempels stempelde ik rechtstreeks op de inkt, maar helaas...... dat ging fout ☹️, de stempel was héél lelijk en wazig overgekomen (ik maakte deze kaart op de camping en heb geen stempel hulp bij mij)
Grrrrr...... even adem halen en over op plan B.
Stempel héél goed beïnkt en gestempeld op een stukje kaart karton. 
Goed laten drogen en uitgeknipt.
De ene precies over de lelijke stempel heen, verhoogd opgeplakt, de ander rechts boven. 
Hello is een nieuwe stempel die ik kocht via Temu. Rechtstreeks op de kaart gezet. 
3 Plakpareltjes maken het af. 

Ik ben gisteren toch gebleven op de camping en heb een heerlijke dag gehad. 
Ik kon buiten zitten, heb wat gelezen, met Floortje gewandeld en gespeeld met de bal en ook nog 2 Kerstkaarten gemaakt. 
Vandaag ga ik wel naar huis, want er mag ook nog gewerkt worden deze week, het blijft geen feest met die vrije dagen.
Challenge:
Alphabet Challenge,  #G, Gentlemen. 





13 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart, goed opgelost dat de inkt eerst niet goed pakte. Mooie kleuren heb je op die strook gebruikt Daphne.
    Leuk dat je gast-designer mocht zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi effect die silhouette stempeltjes op de gekleurde achtergrond. Mooi kaartje. Geen foutje te zien 😉
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a great card for a guy, especially a teenager! Thank you for joining us at the Alphabet Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart. De silhouet stempels komen goed uit tegen de leuk gekleurde achtergrond. Je hebt het handig opgelost toen de ene stempel wazig op papier kwam.👍

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is die regenboogkleurenstrook leuk geworden, Daphne.
    Rechtstreeks stempelen vind ik ook altijd tricky. Goed opgelost door eerst te stempelen en daarna uit te knippen. Leuke tekst.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Daphne,
    Wat ontzettend mooi gedaan zeg. Wauw. Echt tof.
    Klinkt alsof je een heerlijke tijd hebt gehad op de camping. Fijn hoor.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sjonge, met gewone inktpadjes... wat een gaf resultaat! Heel erg mooi. En goed opgelost met de stempels. Top kaartje!
    En lekker dat je toch nog een vakantiedag had! Paar dagen werken en dan weer naar de camping? Het mooie weer komt er aan zag ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap gedaan met zo weinig middelen bij je hij is top! Ik heb de skaters stempels ook leuk gedaan om ze te stempelen en uit te knippen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke vrolijke kaart Daphne
    En super opgelost dat stempel ongelukje
    Mooi die kleurrijke achtergrond
    Geniet van alles, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeh, wat een gave kaart Daphne! Zo stoer en flitsend, heel leuk gemaakt.
    Je gaat vast binnenkort weer naar de camping, zo lekker voor jou, maar nog meer voor Floortje kan ik mij zo voorstellen, dat beestje is echt in een gouden mand terecht gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen