zaterdag 20 juli 2024

Lots of kisses

De demonstratie Agility, waarover ik vertelde, ging gisteren door!!
We konden met de honden in de schaduw zitten en als we ons rondje gingen lopen duurde dat ongeveer 45 seconden, daarna weer terug naar de schaduw. 
De ouderen zaten heerlijk onder de bomen en ze hebben genoten. 
Het was héél erg leuk!

Ik heb, voor mijn vader met vaderdag en kaart gemaakt die ik nog niet heb laten zien:
Mijn zus en ik hadden weer wat leuk kadootje bedacht en gekocht en ik maakte deze kaart voor hem. 
Als je goed kijkt zie je dat ik de Juni sketch van Cheerful Sketches gebruikt heb.
Het DP in de kleuren oranje en blauw, omdat we in de vaderdag periode nog volop in het EK zaten, waar mijn vader graag naar kijkt. 
Op onderstaande foto zie je dat het ene DP en glimmerje heeft. 
Ik had die dag hele lekkere koekjes gebakken en daarvan pakte ik er ook een paar in voor mijn ouders,  daarom maakte ik een lekkere kop koffie met slagroom op de kaart. 
Ik zie nu dat het net lijkt op een bekertje ijs, whahahaaaa, nu ja, dat is ook lekker met koekjes!



12 opmerkingen:

  1. Het was me nog niet opgevallen van dat bekertje maar eigenlijk ook heel toepasselijk voor papa. Als wij een ijsje gaan eten neemt hij altijd een bekertje (ik altijd een hoorntje) en daar lijkt dit op.
    Het kaartje staat thuis, kunnen we er daar naar kijken als we er zijn. Het is weer erg leuk.
    Kus van mam en werk ze straks.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuke vrolijke kaart voor je vader, gezellig in deze kleuren.
    Tof dat de demonstratie doorging en dat er van alle kanten genoten werd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart voor je vader!
    Mooi om te lezen bij de reactie van je moeder dat de kaart er nog steeds staat.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat de demonstratie toch doorging, zeker leuk voor de kijkers. Je had een mooie kaart voor vaderdag gemaakt Daphne en ik dacht inderdaad dat het een ijsje was hihi. Mooie frisse kleuren vind ik dit, ik gebruik niet snel oranje maar vind het zo toch wel heel leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat jullie de oudjes zoveel plezier hebben kunnen geven.
    Leuke vaderdagkaart en het lijkt idd eerder op een bekertje ijs. Maar las hierboven dat hij daar ook van houdt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah dat is leuk, dat het doorging! Natuurlijk hebben ze genoten. Een uitje is altijd leuk!
    Je kaart voor je vader is een heel mooie en inderdaad lijkt het net en bekertje ijs. Maar wie zegt dat een koekje niet lekker smaakt bij ijs? Leuk hoe je de sketch hebt verwerkt! Kan heel goed op deze aparte vorm.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat je met de honden aan anderen zoveel plezier kunt bezorgen, respect dat jullie dat doen!

    Mooie kaart voor je vader, leuke papiertjes heb je gebruikt.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is leuk om de hoekjes uit een kaart te halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een toffe kaart. Echt prachtig gedaan. heel erg leuk. Wat fijn dat de agility door kon gaan en dat het leuk was.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk in deze kleuren passend bij het EK. Een feestelijke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen