maandag 1 juli 2024

Nieuwe maand, nieuwe challenge

Vandaag begint de nieuw challenge bij Cheerful Sketches en team B mag hun kaartjes laten zien. Deze maand hebben we weer 4 sponsors en ik koos een digi van Odynetika, de leuke Miss Lilly:

Ook deze kaart maakte ik op de camping,  alhoewel ik het thuis af heb gemaakt, want ik had geen cirkel (volgens sketch achter de digi) bij mij.
Ook de cupcake, gemaakt met een stans, thuis op de kaart verwerkt evenals de pearldrops op de cupcake en rechts boven. 
De tekst is (weer) van Nobody-Else.
Ik kleurde Miss Lilly met potlood, bijpassend qua kleur bij het dp.
Volgens mij is dit heel goed gelukt, al zeg ik het zelf. 
Het kommetje is gekleurd met een goud kleurig potlood en het dp van de cirkel (is behangpapier) heeft ook een goud kleurig glimmetje in zich. Op bovenstaande foto zie je rechts wel een beetje wat ik bedoel.
Deze kaart stuurde ik op naar Monique
Zij was in Mei jarig en ze werkt in een bakkerswinkel. Ik vond het daarom wel een toepasselijke kaart voor haar. 
Ze stuurde mij een berichtje dat de kaart was aangekomen en vond het erg leuk. 

Wat hebben wij genoten van het mooie weer afgelopen week. 
We zijn op de camping en hebben heerlijk buiten gezeten, gegeten, gelezen en zelfs al gezwommen. 
Om en om gewerkt, zodat 1 van ons bij Floortje kon blijven (we willen haar op de camping geen hele dagen alleen laten)
Het voelt echt als vakantie, wat een heerlijke plek!
Nu is het weer omgeslagen. Er wordt veel regen voorspelt dus ik denk dat ik vanmiddag naar huis ga. 
Maar eerst rustig opstarten, ik heb nog een hele dag en zie wel wat deze brengt. 
Challenges:
KMP, #Juni, Alles mag. 
Carlin's Kaartenparadijs,  #72, Alles mag. 








10 opmerkingen:

  1. Oh wat heb je weer een schattig kaartje gemaakt. En dat oranje dp met die rozen komt me zo bekend voor, is volgens mij al best wel oud en heb ik het ook gehad of heb het nog steeds "ergens" 😂
    Fijne dag, geniet er van en een kus van je moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat kan natuurlijk ook... thuis je kaart afmaken want je weet wat je hebt liggen.
    Een erg leuk kaartje, zeker voor iemand die graag bakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een mooi eerste kaartje voor de nieuwe Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs. Lief digistempeltje erop.
    Bedankt dat je meedoet.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaart prachtig! De mooi gekleurde digi past perfect bij elk stukje papier, het is zo'n mooie eenheid. De cupcake erbij is heel goed gekozen.
    Ik geloof onmiddellijk dat je een vakantiegevoel krijgt van het campingleven en het mooie weer, ookal moest je tussendoor werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie voorbeeldkaart heb je gemaakt met die leuke digi. Mooi ingekleurd en de extra cupcake is ook erg leuk.
    Wij hebben hier de hele dag zon gehad.....
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, wat raar dat het opeens toch weer anders weer wordt! Maar volgens de weersverwachting niet voor lange tijd. Het wordt binnenkort weer 20+ graden.
    Je kaart is een leukerd! Mooie uitwerking van de sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Daphne
    Wat fijn dat jullie op de camping zo hebben genoten
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke kaart en de digi is mooi gekleurd. Dankjewel voor het meedoen aan de Kleuren met Potloden challenge!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Daphne,
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Die digi heb je mooi ingekleurd zeg. Samen met het papier een prachtig geheel.
    Fijne dag.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel leuk kaartje dat je laat deelnemen aan onze "Alles Mag" challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Bedankt en Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen