donderdag 18 april 2019

52 WTC, Deel 14

Hallo, hier ben ik alwéér.
Gisteren was het nog Pasen op mijn blog, vandaag ineens Kerst:
Mijn kaart voor 52 WTC.
 Een simpele kaart.
Met dit mooie weer merk ik dat ik toch wat minder makkelijk Kerst kaarten maak.

Deze kaart is gemaakt van zilveren, dunne strookjes.
Die plakte ik op een mooi Kerstig dp.
 De ster als piek maakt het af.
Alles gemat op zilver achtergrondje en dat weer op een zwarte basis kaart.

De strookjes lagen al langere tijd op mijn knutsel tafel, ik wilde er steeds iets mee doen.
Nu het af is twijfel ik een beetje of het leuk genoeg  is......

Tot gauw.
Vandaag en morgen nog werken, daarna lekker 2 hele weken vrij!

16 opmerkingen:

  1. Ik vind het echt knap dat je nu kerstkaarten kunt maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kaart is zeker leuk genoeg, grappig dat je een kerstboom gemaakt hebt met die kleine strookjes.
    Inderdaad in blogland vliegen we door de seizoenen heen of het niets is.
    Lekker vooruitzicht...genieten maar.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe snel kan het gaan. Gelukkig in werkelijkheid niet, wil nu van het lekkere weer genieten en niet aan kerst denken.
    Een leuke kaart hoor, juist door zijn eenvoud.
    Geniet van je vrije weken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is heel mooi, een tof idee met die strips als kerstboom ! En je zit zo leuk op dat lieveheersbeestje ! :) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoezo leuk genoeg??? Hij is gewoon erg leuk, ik ga het weer van je "stelen" (als ik het niet vergeet.
    Lekker 2 weken vrij ik hoop dat het mooi weer blijft.
    By the way, is het nog niet een beetje vroeg om nu al die tomatenplantjes in de tuin te zetten?
    Hoop dat het goed gaat. kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi dit kerstkaartje Daphne...leuk zo een kerstboompje
    en dat wordt vast genieten van je 2 vrije weekjes...

    Groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Daphne
    Leuk kerstkaartje mooi bedacht!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om zo'n basic boom te maken met die smalle strookjes Daphne. Mooi achtergrondpapier. Heerlijk vooruitzicht twee weken vrij :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Grappig om zo een kerstboom te maken. Leuk idee !
    Fijne Paasdagen en geniet van je vakantie. Ik ben ook twee weken vrij.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi Daphne, leuk zo met die gestyleerde kerstboom.
    En heerlijk 2 weken vakantie, goed vooruitzicht!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel tof die boom met de smalle streepjes!
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou dat heb je heel leuk bedacht!! Hoe kom je erop!
    En lekker vooruitzicht, 2 weken vrij!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kerstkaart! Het hoeft niet altijd heel ingewikkeld te zijn, toch?! Geniet van je twee weken vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen