donderdag 11 april 2019

Snelle Kerst kaart, deel 13

Goedemorgen.
Aan de titel kunnen jullie zien dat ik iets achter loop met mijn Kerstkaarten.
Helemaal niet erg, want ik heb er aan het einde van het jaar toch geen 52 nodig😉.
Vandaag een snelle......het idee zat in mijn hoofd, de kaart was daarna zo klaar:
 Witte basis kaart.
Daarop donker rood kerst dp.
 De 4 kantjes sneed ik uit met mijn BigShot en legde er weer witte stukjes in terug, voorzien van een Kerststempel.
De vogeltjes nog lichtjes gekleurd.
Meer is het niet, haha.

Fijne donderdag, morgen ben ik er alweer.
Heb eindelijk mijn Paas kadootjes weggegeven, die laat ik jullie morgen zien.
Wéér een nieuwe outfit😉.
Hier kan ik voorlopig wel in "rondlopen" dacht ik zo.

19 opmerkingen:

  1. Leuk kerstkaartje. De vogelstempeltjes vind ik heel leuk.
    Fijne donderdag.
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart Daphne! Hoeft zeker ook niet meer op.
    Je outfit is geweldig! Ik moet nog shoppen😁😂
    Lieve groetjes, Monique
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk kerstkaartje, en mooi zo met die ingelegde vierkantjes...
    Gezellig dat je er weer bij bent van de week.
    Je outfit ziet er weer top uit!!

    liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel lief dit kerstkaartje Daphne...zo leuk met die 3 vierkantjes en daarop die schattige vogeltjes en tekst ...echt TOP!!!

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuk kaartje! als je de kaart al in je hoofd heb zitten gaat het inderdaad heel snel!Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Daphne
    Wat een leuk snel kerstkaartje heb je gemaakt!
    Je nieuwe outfit oogt prima sportief!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je loopt er weer pico bello bij Daphne, hihi. Je kaart is leuk bedacht én uitgevoerd, er hoeft zeker niet méér bij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk deze snelle kerstkaart.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leukerd weer Daph. Mooi idee om de vierkantjes uit te snijden en weer in te leggen, daar heb ik nou nog nooit aan gedacht.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hartstikke leuk Daphne!
    Mooi papier en leuk met die vierkantjes.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie strakke kaart !!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tja als het idee er eenmaal is dan is het vaak zo gepiept, ha ha :) Mooie kaart, vind de tekststempel ook erg gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou, je ziet er leuk uit! Lekker vlot!
    En je kaartje is erg leuk. Vierkantjes doen het altijd goed. Ik loop voor met de kerstkaarten...hoe is het mogelijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Simpel maar leuk!
    Dat geldt voor zowel de kaart als je outfit.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een leuk kaartje is het zo geworden ! Hier hebben we er gemiddeld 200 nodig, dus elke week een paar bij, is wel wenselijk =)
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen