dinsdag 9 april 2019

Verjaardagen

Het is gelukt hoor, ik maakte 2 kaartjes voor de jarige broer en zus😊.

Voor het kaartje voor mijn schoonzus volgende ik de sketch van CAS(E) this sketch., #316.
 Het achtergrond papier maakte ik zelf, met ecoline en water.
Op het bovenste gedeelte zie je plusjes (rechts boven), die maakte ik met een stencil en structuur pasta.
Het onderste gedeelte is veel zachter van kleur, hiervoor gebruikte is meer water.
De Happy Birthday stempel is van Action, de rondjes snijmal kreeg ik van Martha voor mijn verjaardag (nogmaals dank je wel, ben er erg blij mee)
Het gouden randje onder de rondjes is Washi tape.
(Weet niet zeker of deze kaart CAS genoeg.)

De kaart voor mijn man maakte ik met veel rood!!
En natuurlijk veel hartjes 😉.
Ik hield de sketch in mijn hoofd, maar gaf er toch een andere draai aan.
 Het bovenste achtergrondje komt uit een blokje van Action,  het onderste gedeelte is weer zelfgemaakt, met ecoline.
3 Hartjes (stellen onze kinderen voor) en zijn leeftijd.
53??????Nee joh, echt??
Pff, waar blijft de tijd?!!!
 Op elk hartje een paar kleine Pearls dropsjes.
Het randje onder de hartjes, met Happy Birthday erop is lint en al oud, kocht ik ooit eens bij Wibra.
De binnenkant:
 Zo'n soort kaart kreeg ik van Martha, voor mijn verjaardag.
Ik vind het erg leuk, heel verrassend als je de kaart open doet.
Ik zocht op internet hoe ik ook zo'n kaart kon maken en vond een duidelijke uitleg Hier.
Het is echt niet moeilijk!
 Eindelijk kon ik mijn "liefdes" stempels ook eens gebruiken 😉.

Vandaag is een "gewone" dag.
Werk, school, sport, hondenschool enz.
Maar toch een dag met een gouden randje en met taart, zeker weten!!

11 opmerkingen:

  1. Geweldig! Ik keek naar het filmpje en je inspireert me! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartjes zien er knap uit Daphne.
    Leuke achtergrondjes heb je er voor gemaakt.
    Geniet van je gewone dag en laat de taart je smaken.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Daphne
    Ha wat een mooie kaarten heb je gemaakt, nog van harte met je man, of eh heb ik dat al gedaan, nou ja dan maar 2x hihihi!
    Fijn dat je blij bent met de cirkelstans, deze basismalletjes kun je eigenlijk altijd wel gebruiken toch?!
    Mooi model heeft dat kaartje he en niet moeilijk!
    Fijne dag verder,
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je man en de andere jarige! Mooie kaarten heb je gemaakt, leuk gecombineerd, papier met ecoline.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je man Daphne en wat trakteer jij ons op mooie kaartjes!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allebei klaar gekregen, goed gedaan! ;-) Ze zijn super mooi geworden! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Daphne, nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je man. Mooie kaart heb je gebruikt door er de symboliek van jullie gezin in te verwerken. Verrassend die binnenkant, ik heb hem ook gemaakt en inderdaad niet moeilijk met een gaaf effect. De kaart voor je schoonzus is ook leuk geworden met de verschillende mediums, top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Daphne
    Gefeliciteerd met je man en schoonzus, je kaartjes voor hen zijn supermooi en die binnenkant is zo leuk gedaan.
    Als het goed is zie je nu de foto"s wel allemaal...hoop ik dan hihihi!
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd!
    Mooie symboliek in de tweede kaart met een verrassende binnenkant. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen