zondag 14 april 2019

Sarah 40 jaar

Bedankt voor de leuke reacties op mijn gehaakte Paas haasjes. Ze zijn lief hè?!

Vandaag de kaart die ik voor Sarah heb gemaakt.
Zij is gisteren 40 geworden.
Op haar blog zag ik een foto van de gekregen kaarten, daar zag ik mijn envelop ook tussen liggen.
Gelukkig, ben altijd blij dat ik weet of de post is aangekomen.
Nu kan ik ook mijn kaart laten zien:
Met een grote snijmal van Action maakte ik de basis kaart.
Zie hier de voorkant.
 En hier de achterkant.
 Ik maakte een dubbele basis kaart en plakte die op elkaar.
De bovenkant liet ik open, daar kan een label in voor een persoonlijke tekst.
Tussen mijn papier voorraad zocht ik naar een vrolijk, gezellig disign papiertje.
Met de challenge van K&K, (oranje boven), in mijn hoofd, besloot ik om voor dit vrolijke papier te gaan.
Het is mijn 2de inzending bij K&K.
Grappig, want ik gebruik niet vaak oranje😀
 De onderkant van de basis vouwde ik naar buiten.
De kaart krijgt nu een soort "voetje" en kan blijven staan.
 Een close up van de ene kant.
Leeftijd en een vrolijk vlinder randje om het rondje heen.
 En ook van de andere kant.
Met lekker veel bloemen, wat takjes en war glittertjes.

Ik vond het heel erg leuk om deze kaart te maken.
De grote snijmallen van Action zijn nieuw en te groot voor een gewone envelop. Eerst wist ik niet zo goed wat ik er mee moest,  met die te grote mallen.
Ik heb  door de onderkant om te vouwen geprobeerd om de kaart "kleiner" te maken.
Zo krijg je ten eerste een kleinere kaart (past opgevouwen in envelop) en ten tweede een apart model, waar ik zo van hou.

Sarah reageerde laatst op mijn blog dat de Action bij haar in de buurt bijna geen knutsel spullen meer heeft, daarom stopte ik in haar envelop een klein kadootje.
Tenslotte wordt je maar 1 keer 40😊

Fijne zondag voor jullie allemaal.

17 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je voor Sarah gemaakt, Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk deze kaart voor de jarige Sarah! Leuk model heb je ook gebruikt, daar kun je lekker veel op kwijt. Misschien ga ik dit model van je lenen... Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je leuk gedaan, ook door hem dubbel te maken en er een label in te stoppen. Ik heb dezelfde gedachte gehad met het dubbelvouwen, heb zo ook een keer een kaart gemaakt (maar nooit geblogd omdat ik vind dat er nog wat aan mist). Wat lief dat je Sarah ook een cadeautje meestuurde!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart voor de jarige Sarah.
    Leuk model.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig kaartje voor de jarige Sarah.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi en vrolijk kaartje voor de jarige Sarah, super leuk gemaakt! Fijne dag vandaag!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Daphne
    Wat leuk bedacht met deze mal, dat ga ik ook een proberen!
    Ik vind het een prachtige kaart !
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een originele vrolijke kaart voor de jarige Sarah gemaakt Daphne. Ik vind het ook altijd fijn hoor dat je weet of hij aangekomen is.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een toppertje Daphne 😉😍
    Tof dat de Bunnies in jouw swing graag gezien zijn
    Fijne maandag ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vrolijke verjaardagskaart Daphne, lekker fleurig. Leuk hoe je de stans hebt gebruikt, goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk met het voetje en het label erin. Lekker origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuke kaart voor Sarah! Wat een goed idee om er zo'n voetje aan te maken. Bedankt voor de tip! En ze zijn inderdaad groot, die stansen..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave kaart heb je voor Sarah gemaakt! Eentje met een voor- en een achterkant én ook nog een label erin. Handig ook dat ie een soort van voetje heeft en gewoon kan blijven staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij staat hier op mijn knutselplek.
    Hij is echt heel mooi!
    En met de kadootjes ben ik heel blij!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooi en ik lees ook dat ZIJ ze mooi vond. Kan de kaart ook zo blijven staan ?

    BeantwoordenVerwijderen