donderdag 4 april 2019

52 WTC, Maandchallenge, deel 13

Zo, een paar dagen flink beroerd geweest en nu ben ik er wel weer.
Ik heb veel geslapen, was niet ziek genoeg om in bed te liggen, maar was ook zeker niet mezelf.
Het ergste is nu achter  de rug, ik ben er (bijna) weer😊.

Vandaag een sneller Kerstkaart, ik wilde weer meedoen met 52 WTC, tenslotte heb ik vorige week ook overgeslagen. 
Maandchallenge is deze keer:
 Maak een kaart met kadootjes erop.
Tussen mijn dp vond ik heel leuk papier.
De kleur van de kadootjes deed mij erg aan Kerst denken en er zit een mooi glimmetje in verwerkt.
Perfect voor een kerstkaart.
 De tekst sneed ik uit het dp en uit zwart.
De zwarte tekst terug gelegd in het uitgesneden gedeelte.
Nog wat kleine glimmetjes in vrolijke kleuren en klaar is mijn kerstkaart.

Fijne dag voor jullie allemaal.


24 opmerkingen:

  1. Wat blingbling maakt een kerstkaart wat extra feestelijk!
    Fijn dat je meedoet met onze challenge!
    Groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je weereen beetje opgeknapt bent. Heel herkenbaar, ik ben ook weer een beetje af van het hoesten. De bacillen vlogen aardig rond in huize Versteege. Ook mijn man was zwaar verkouden.
    Jouw kaartje is erg geslaagd zo met het leuke achtergrond papier.
    Ik loop weer a hter met de kerstkaarten, volgende week maar weer.
    Sterkte verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke kerstkaart, Daphne.
    Fijn dat het weer wat beter met je gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk met de zwarte tekst op de vrolijke achtergrond vol cadeautjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi je kerstkaartje voor deze week Daphne leuk en perfect designpapier en die groete rekst komt er prachtig op uit...

    Bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je jezelf grotendeels weer hebt teruggevonden.
    Leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi Daphne en best dat je bijna opgeknapt bent
    Maak er een fijne dag van ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke vrolijke kerstkaart, met al die kadootjes...
    fijn dat je weer bent opgeknapt.

    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart! Fijn dat je jezelf weer wat beter voelt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Voldoende cadeautjes op deze kaart lijkt me. als antwoord op je vraag: plak de uitgesneden tekst van het DP op het zwart en je kan meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart Daphne. Mooi met die grote tekst erop.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat heb je goed gedaan! Tof!
    Fijn dat je weer beter bent. X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat je weer beter bent en je hebt een leuke kaart gemaakt.
    Groetjes van Marian,.

    BeantwoordenVerwijderen

  14. Leuk gedaan Daph, ik denk dat ik het ontwerp even van je steel, Zo makkelijk om snel een kerstkaart te maken.
    kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Daphne
    Fijn dat je WRR wat bent opgeknapt!
    Leuk kerstkaartje heb je gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie en leuke kaart, vrolijk papier en leuke tekst erin ! Fijn dat je weer beter bent ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Vrolijke kerstkaart Daphne! Fijn dat je je weer beter voelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele leuke kaart, mooi het zwart bij al die gekleurde cadeautjes. Fijn dat je bijna helemaal bent opgeknapt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou wat leuk!! Je moet maar op het idee komen. Want het is niet eens echt kerstpapier en toch kan het perfect!
    Fijn dat je weer opgeknapt bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Kan prima voor ene kerstkaart toch. Gelukkig dat jij je weer wat beterder voelt. En het wordt mooi campingweer. Mooi plekje hoor zo aan het water.
    Grappig hoe je schrijft en je moeder ook, je ziet het gewoon voor me.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gave kerstkaart, ik hou wel van de CAS stijl. Beterschap nog gewenst ..Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een snelle kaart kan juist heel decoratief zijn !
    Heel geslaagd !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooi kaartje, leuk met glimmertjes! Gezellig dat je meedoet met onze cadeau(papier)tjes challenge, dankjewel.
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het is een echte kadootjes kaart geworden, heel erg leuk gemaakt.
    Fijn dat je jezelf weer wat beter voelt.

    Groetjes,
    Yvonne. DT 52 wtc

    BeantwoordenVerwijderen