vrijdag 19 april 2019

Kanjer post

Bedankt voor de leuke reacties op mijn Kerstkaart.
Hierdoor ben ik anders naar de kaart gaan kijken en vind ik hem toch wel heel erg leuk, hi hi. 

Vandaag een kaart voor een Kanjer 
Ik maakte deze donderdag nog even, want zoals het er nu uitziet gaan wij de komende dagen veel naar de camping en komt er van kaarten maken niks terecht.
Omdat ik, als ik een kaart MOET maken meestal geen idee heb waar ik ga beginnen gebruikte ik de sketch van Sketch Saturday
Ik hab al een idee in mijn hoofd, qua kleuren en wat er op de kaart komt, maar een sketch brengt mij dan verder op weg.
 De voorkant, gemaakt met een stencil en distress inkt .
Het blauwe stukje papier komt van Action .
De randjes maakte ik van een stukje papier uit mijn voorraad, zelf gemaakt met ecoline.
 Uit het blauwe (en alle laagjes daaronder) sneed ik 2 rondjes.
De tekst "hee Buur" maakte ik met sticker lettertjes.
(Ik weet dat je het anders hoort te schrijven, dat hee, maar dit zeggen buurman en buurman altijd en de Kanjer is 7 jaar, dus ik denk dat hij het zo beter begrijpt)
De binnenkant.
De foto van Buurman en Buurman vond ik op Internet.
Achtergrond maakte ik weer zelf met ecoline.
Door het randje om de foto lijkt het net een fotolijstje.
De tekst A Je To!, iets wat buurman en buurman altijd zeggen, maakte ik weer met stickertjes.
Basis kaart maakte ik van rood karton.
Ik heb enorm veel plezier in het kaarten maken voor Kanjers.
Zo leuk om iemand blij te maken met zoiets simpels als een kaartje.
Mijn werkdag zit erop......dus nu.....VAKANTIE!!

9 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuke kanjerkaart heb je gemaakt, Daphne. En een fijne vakantie gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar zal je kanjer zeker blij mee zijn, heel geinig met Buurman en Buurman! En een schets is altijd fijn als je even geen inspiratie hebt of weinig tijd. Fijne tijd op de camping, het wordt prachtig weer! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart met de ronde raampjes.
    Fijn weekend op de camping. Heerlijk weertje!
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a FUN card! Thank you for joining us at Sketch Saturday! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, geweldig met die gluurders! Je hebt nog veel werk gemaakt van de kaart, maar ik weet zeker dat het een favoriet zal zijn.
    Fijne vakantie, veel plezier op de camping.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit ontzettend leuk gemaakt Daphne, grappig met de 'doorkijkjes'. Het idee dat je een glimlach op het gezicht van een kanjer brengt is een fijn gevoel hè. Ik maak en verstuur ze ook met liefde hoor. Geniet van je vakantie, fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hé die buurman en buurman kaart is zo ontzettend leuk gemaakt.
    Daar ga je vast weer iemand heel blij mee maken.
    Fijne vakantie en een vrolijk Paasfeest.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het ook erg leuk om te doen, maar jammer dat je nooit hoort of het aankwam of hoe leuk ze het vonden. We weten natuurlijk wel dat ze het fijn vinden, maar soms hoorde ik het wel eens graag. Ik ben nu bezig met mijn kanjerkaart! De kanjer is bling en daarom maak ik een braille kaart!

    BeantwoordenVerwijderen