donderdag 9 mei 2019

52 WTC, deel 16

Ik zit hèlemaal in een kaarten maak flow, fijn,  want ik kan mooi mijn voorraad en beetje bijwerken!
Straks,  als het weer mooier weer wordt is mijn inspiratie misschien wel ver te zoeken,  dan heb ik nu al mooi en stapeltje liggen.
Vandaag een Kerstkaart:
 Basis gesneden uit blauw en de kaart in wit en blauw tinten verder opgebouwd.
De kaart sluit met een band,  gemaakt van karton.
 Ik gebruikte een snijmal van Action voor de basis,  deze is groot,  dus vouwde ik de zijkanten naar elkaar toe,  krijg je een kleiner model.
 Dit plaatje had ik liggen,  vond het zo mooi,  echt iets voor de winter,  of beter, voor een kerstkaart,  samen met de tekst "warm wishes".
 Nog wat plak pareltjes en een tekst gemaakt met sticker vellen en klaar is mijn kaart.
De afbeelding en het dp passen goed bij de challenge van:
2 Sisters:#27, Moodboard. (2de inzending).
Natuurlijk link ik deze kaart ook bij:
52 WTC

Ik heb trouwens met Deze slinger en top 3 plaats bemachtigd bij 4 Seasons.
Hoe leuk is dat?!!
Fijne dag allemaal.

24 opmerkingen:

  1. Mooie kaart en alles past goed bij elkaar!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje leuk model om zo te vouwen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit kerstkaartje Daphne..leuk idee om deze vorm zo te vouwen ...en die sluitband erom maakt het helemaal af...Ook een heel mooi plaatje binnenin..
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, dat is ook weer een mooi idee, om die kaart-mal zo te gebruiken ! Prachtig blauw en een heel leuk plaatje ! En proficiat met je topplaats ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een mooi kerstkaartje gemaakt in het blauw, prachtig! Gezellig dat je meedoet bij 52WTC!

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke manier om de stans te gebruiken Daphne. Gave winterse kerstkaart heb je gemaakt. Gefeliciteerd met je toppertje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Krijg spontaan zin in een beker chocolademelk.
    Lekker kaartje Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerstkaart in deze kleuren Daphne, doet wel heel winters aan hoor. Die stansen van de Action, ik heb ze volgens mij nog nooit 'heel' gebruikt, altijd wel gevouwen of iets eraan veranderd, hihi. Dit heb je ook leuk gedaan zo. Ik zag inderdaad dat je met je vlaggetjes in de top 3 stond, super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi daphne
    Leuk modelletje heb je gemaakt leuke toepasselijk plaatje erbij, heerlijk he dat knutselen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk om de mal zo te gebruiken! En mooi je kerstkaart in het blauw.
    Leuk dat je voor de 2e keer meedoet met onze challenge, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontehblog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi model kaart heb je gemaakt....erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart, Daphne. Leuk hoe je dit model zo gevouwen hebt.
    En gefeliciteerd met je topplaatsje!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel apart dit model kaartje, maar erg leuk.
    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Daphne is mooie warme kleureb!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. tof idee om dat kaartmodel zo te vouwen, heel leuk effect! heel mooi winters plaatje aan de binnenkant!
    groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben weer helemaal bijgelezen. Wat heb je leuke kaarten gemaakt en je zit nog steeds in de goede flow lees ik. Daar moet je van genieten. Knutselen en sporten is een mooie combinatie...hahaha. Succes met de examenperiode!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele leuke kerstkaart. En wat een leuk model.
    Bedankt voor je 2 bijdrage.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersonthbelog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik houd erg van blauw, dus je kaartje is helemaal mijn smaak...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk idee! Ik heb je mal nog niet gebruikt, komt wel, maar je hebt me zoveel ideeën gegeven!
    Heel leuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuk model is dit geworden !
    Prachtige tinten !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een verrassend kaartje is het zo geworden ! leuk
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen