vrijdag 10 mei 2019

Nieuwe stempels.

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik gemaakt heb met de stempels die ik gewonnen heb bij MHH.
De stempels zijn echt prachtig.
En beetje romantisch en hele leuke tekst stempels erbij.
Ik sneed de basis met (alweer) een grote snijmal van Action.
Die vouwde ik dubbel.
 Op de voorkant plakje ik een mooi achtergrondje,  die ik zelf gemaakt heb met de scheerschuim techniek.
Daarna stempelde ik het vogelhuisje en de tekst op de achtergrond

Het meisje stempelde ik op wit en kleurde haar in met 3D paint, verdund met water.
Op haar haren plakte ik wat glittersteentjes.
Haar jurk heb ik,  nadat de 3D paint droog was, nog bewerkt met gouden glitterlijm.
Dit geeft een heel mooi effect.
Ik knipte haar uit en plakte haar met foam tape op de kaart.
Onderaan heb ik veel bloemetjes geplakt, gemaakt met verschillende ponsjes.
In het midden van de bloemen een glittertje.
Nu lijkt het net alsof het meisje in een veld vol bloemen zit.
Binnen in de kaart stempelde ik een mooi kader (heet dat eigenlijk wel zo?)
Deze kleurde ik ook met 3D paint.
In het midden een tekst stempel, die mooi past bij de tekst stempel van de voorkant.

Ik was al heel blij met mijn gewonnen stempels, maar nu ik er een kaart mee heb gemaakt ben ik er helemaal blij mee😍.
Dat zijn ze ontzettend leuk
Ik ga ze gauw weer gebruiken.

Deze kaart link ik bij:
Addicted to Stamps: #174, Bloemen.
Carlin's kaartenparadijs: #10, kleurenschema en bloemen.  (Dit is mijn 3de inzending, dan hou ik op hoor. Oh, dat moet ook, want je mag "maar" 3 keer meedoen😉)

Fijn weekend voor jullie allemaal.

11 opmerkingen:

  1. Daphne je bent goed bezig.
    Een 3de inzending voor onze lopende challenge.
    Ook dit is weer een prachtkaart.
    Hele leuke stempels en ook de achtergrond heb je mooi gemaakt.
    Toffe bloemen op te zien.
    Bedankt voor je bijdage aan Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Daphne
    Ah wat leuk zeg dit stempeltje, super dat je die hebt gewonnen, ik vind het ook zo leuk zoals jij die Actionmalletjes steeds weer gebruikt, toppie!
    Ook een fijn weekend voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Daphne.
    Heel leuk kaartje!
    Zo te lezen gaan we de stempels vaker zien😉
    Ze zijn erg leuk, ook je achtergrond Super.
    Heel leuk gedaan!
    Goed weekend,liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat idee had ik ook al met deze vorm en het oogt inderdaad mooi.
    Jouw kaart lijkt wel een sprookje x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een pareltje is deze kaart geworden! Leuk met al die glitters en hoogte verschillen. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie stempels heb je gewonnen!
    Leuke kaart.
    Fijn weekend verder. Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi kaartje met je gewonnen stempels Daphne.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve kaart Daphne! Wat kun je dan blij zijn met gewonnen stempels hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow Daphne, wat een prachtige kaart!
    Bedankt voor je 3e deelname bij Carlin's Kaartenparadijs?
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Adorable! Thanks so much for playing in our challenge at Addicted to Stamps!
    Darlene
    ADDICTED TO STAMPS
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop by for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi lief kaartje!
    Toffe kleurrijke achtergrond en wst heb je je stempelafdrukjes mooi ingekleurd!
    Werk je dan op aquarelpapier?
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen