vrijdag 24 mei 2019

Baby mutsjes

Vlak voordat de 2ling van onze vrienden geboren zouden worden werd duidelijk dat het een ziekenhuis bevalling zou worden.
Om de vader en beetje bij te staan..... een geboorte kan nogal hectisch zijn,  een geboorte van een 2ling helemaal, besloot ik om een klein "hulp mutsje" te maken voor beide baby-tjes:
Zo gauw het eerste kindje geboren was konden ze hem meteen het goede mutsje op doen.
Daarna concentratie voor de 2de geboorte.😊
De baby-tjes konden,  met hun eigen mutsje op,  niet meer" door elkaar gehaald worden" hihi.
Onze vriend kon er wel om lachen en we kregen via watts app, vlak na de bevalling,  en mooie foto van beide kindjes,  mét hun mutsjes op😍

De mutsjes kocht ik bij Zeeman,  de tekst maakte ik met mijn textielverf spuitbusjes.
De letters sneed ik uit met mijn BigShot en papier.
Zo maakte ik een "mal" en maakte de tekst zichtbaar met de verf.

Alweer vrijdag,  de weken vliegen voorbij.
Ik wens jullie een fijn weekend!


8 opmerkingen:

  1. Haha....wat een leuk idee. Mutsjes zien er ook super schattig uit. Helemaal leuk als je dan ook een foto via de app krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk en handig idee van jou, geweldig deze leuke mutsjes!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Daphne
    Leuk verzonnen en mooi gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk en wat een goed idee, vooral als het een een-eiige is! Moest de aanstaande vader niet lachen??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig, die foto had ik willen zien.
    Heel tof bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een goed idee in spannende tijden.
    Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen