dinsdag 14 mei 2019

Nog een kaart op recept.

Bedankt voor de reacties op mij scrapling.
Altijd leuk om te lezen.
Scraplings maken is best lastig, maar soms wel heel leuk om te doen.
Met Mylo gaat het goed hoor. 😊
De teleurstelling is verwerkt en hij stort zich nu weer op zijn examens.

Vandaag wéér een kaart, weer het recept gebruikt van K&K.
Ik heb de voorbeelden nogmaals bekeken, maar ik kom er toch niet helemaal uit of deze kaart nou wel of niet goed is voor de challenge.
Waarom? Ik heb namelijk 3 SOORTEN disigner papier gebruikt (zag dat ook bij sommige voorbeeld kaartjes), maar wel vaker dan 3 PAPIERTJES, vaker dan 3 keer dus.
Ik weet niet of dit nou wel of niet goed gekeurd wordt, zo niet, dan hoor ik het wel, dan verwijder ik mijn linkje wel weer.

De kaart waar het om gaat is voor een Kanjer die van Brandweer houdt:
De basis weer gesneden met een grote mal van Action.
De linker kant iets terug gevouwen.
De foto van de brandweer auto komt van internet en printe ik op foto papier.
4 knoopjes met in 2 knoopjes een klein touwtje.
 Als de kaart open gevouwen is zie je de 2de foto van een andere brandweer auto en een tekst "zomaar".
Een neutrale tekst, voor een Kanjer altijd goed.
1 Tekst,  2 afbeeldingen,  3 VERSCHILLENDE disigner papiertjes (maar dus wel meerdere keren gebruikt) en 4 knoopjes......tja, het recept klopt, ik heb alleen de ingrediënten iets verhoogd, gewoon omdat ik er mijn eigen smaak aan wilde geven, haha.

Ik hoor het wel, tot de volgende keer maar weer.
Het lijkt eindelijk wat warmer en zonniger te worden, kunnen we lekker naar de camping, in het zonnetje, aan het water, ik heb er nu al zin in.

12 opmerkingen:

  1. Toffe kaart met heel leuk dessinpapier! Zal he die kanjer veel plezier mee doen!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke, stoere kaart! En helemaal goed, je hebt het recept aangehouden, daar gaat het om.
    Dankjewel voor nog een deelname aan de challenge bij het Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kanjerkaart heb je gemaakt, Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof deze persoonlijke kaart voor een Kanjer. Ook je kaart voor Mylo. Tja sport kan hard zijn, maar gelukkig zijn moeders daar die vertellen dat winnen niet het belangrijkste is ...maar ik zie het zo voor mij al die pubers, die ineens weer zo klein lijken! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke en stoere kaart heb je gemaakt voor een kanjer!!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Daphne
    Wat een toffe leuke kaart voor een kanjer, mooi!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke stoere kanjerkaart Daphne. En zo origineel heb je de stans gebruikt, dat sla ik op....hoop ik, hihi. Je scrapling is ook erg leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk bezig geweest met rood en blauw! Wat een leuke kaart vind ik dat..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je kaart super! Altijd leuk om er een persoonlijk tintje aan te geven.
    Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge van K&K.
    En wat lig jij nou daar lui te wezen! Hup...aan de arbeid, zo komt er niets van knutselen!
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke vorm v kaart heb je weer bedacht !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart heb je gemaakt met het recept van K&K.
    Dank je wel voor het meedoen.
    Ik ga nog even terugscrollen en lezen wat er met Mylo aan de hand was.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen