donderdag 16 mei 2019

52 WTC, deel 17.

Vandaag een kerstkaart,  die ik link bij 52 WTC.
Met een gehaakt engeltje erop.
En achtergrondje met mooie,  glimmende swirls. Uit een blok van Action.
 En een tekst, gemaakt met stickers.
Meer is er niet over te zeggen.

Ik haakte het engeltje via een patroon wat ik vond op internet.
Het garen komt uit mijn voorraad, het glimt een beetje omdat er een heel klein zilveren draadje in zit.
Voor een engeltje heel mooi.

Fijne donderdag allemaal.
Ik kom vanavond bij jullie langs.


18 opmerkingen:

  1. Wat een mooi gehaakt engeltje, leuk met die zilveren 'pinkeltjes'.
    Fijne donderdag
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo'n kaart met een gehaakt engeltje!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig met het gehaakte engeltje erop.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schattig zo'n engeltje op je kaart, Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan, Daphne! Wat een schattig engeltje! Ik kan niet haken, maar vind het een leuk idee!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een prachtig gehaakt engeltje, supermooi, en het komt prachtig uit op dat mooie papier ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi engeltje Daphne! Super!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi gehaakt engeltje Daphne. Lief met dat glinstertje erin. Een mooie originele kerstkaart heb je ermee gemaakt, top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kerstkaartje Daphne ..en wat een beeldig gehaakt engeltje..leuk al dat mooie bling bling erop, daar hou ik wel van

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee met deze gehaakte engel !
    Super gaaf !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi, de glimmende swirls in het papier en het zilveren draadje in het lieve engeltje. Lekker stoere kanjerkaart, heel leuk dat je dat stukje hebt teruggeslagen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kerstkaartje, leuk met de gehaakte engel!
    grtz Colien [52wtc]

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi kerstkaartje , leuk met dat gehaakte engeltje erop! Gezellig dat je hebt meegedaan bij 52WTC!

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo liefdevol met het engeltje Daphne
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Daphne,
    wat is dit een mooi engeltje op je kaart! Ook leuk om in de boom te hangen! Prachtig gehaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Daphne
    Mooi dat gehaakte engeltje op je kerstkaartke!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat schattig dit engeltje je moet me maar even het patroon appen ( waar ik het kan vinden bedoel ik)
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen