vrijdag 17 mei 2019

Succes.

Onze middelste zit midden in zijn examen.
Zijn vriendin (waar hij sinds kort officieel verkering mee heeft😊), ook.
Ik wilde voor beide en kaart maken,  met een kleinigheidje erbij,  om ze succes te wensen.
Voor mijn zoon maakte ik (weer) een scrapling:
 Deze keer met zijn lievelingskleur oranje.
 De randje scheurde ik, om een stoerder effect te geven.
Het klavertje 4 maakte ik met een hartjes pons..... Ik heb geen stempel van een klavertje 4, maar wilde dit wel heel graag op de kaart gebruikten,  voor extra geluk😊

Toen nog een kaart voor zijn vriendin.... lastig hoor,  want deze mag wat "liever", maar ook wel stoer:
 Dit maakte ik ervan.
Basis kaart wit,  daarachter heel fel fuchsia roze.  Dit roze is bijna fluorescerend,  heel mooi.
 Daarna op een stukje wit allemaal hartjes gestempeld, zodat ik een klavertje 4 kreeg.
Als je geen goeie stempel hebt,  moet je slim zijn,  toch?
Eerst alle hartjes met geel,  daarna met groen,  zo kreeg ik een wat mooier kleurtje voor de klavertjes.
 Het woord succes sneed ik uit met mijn BigShot en de letters legde ik met het roze weer terug.
Hier en daar nog een klein glittertje en klaar was de kaart.
Deze kaart doet mee bij:
4 Seasons: #29, herhaald stempelen.

Fijn weekend voor iedereen,  wij hebben geen drukke plannen,  maar gaan lekker genieten op de camping.

16 opmerkingen:

  1. Ohh dat is leuk, een schoondochter, hihi. Leuk om te zien als ze het samen gezellig hebben toch? Leuke kaartjes heb je gemaakt, origineel bedacht met de klavertjes. De combinatie met het fuchsia is mooi hè. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat een enige kaarten om ze succes te wensen! Goed gelukt, de lievere en toch stoer. Mooi met dat fuchsiaroze randje. Geeft het echt net even iets meisjesachtigs. En leuk dat er verkering thuis komt! Ik geniet erg van de aanhang. Geeft weer een andere dynamiek in het gezin.
    Geniet lekker op de camping.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Daphne
    Ah nieuwe tijden in jullie huis hihihi
    Leuk! Mooie kaarten heb je gemaakt om ze op te peppen en succes te wensen!
    Veel plezier op de camping!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaartjes Daphne. Wens ze succes met hun examens.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaarten om ze succes te wensen, Daphne. Dat zal zeker gewaardeerd zijn door de jongelui!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. twee toffe kaartjes voor studenten in de examens!
    Hopelijk valt het weer wat mee in het weekend, veel plezier op de camping!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En wat een leuk meisje hè.
    Je hebt weer leuke kaarten voor ze gemaakt, je bent een topper.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaartjes, slim bedacht om zo klavertjes te maken.
    Lief dat je ze beiden een kaartje gaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Komt wel goed met die examens, leuke kaartjes Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat lief van je, deze kaartjes om ze succes te wensen. Heel gaaf gedaan met je hartjes pons en je hartjes stempel, het zijn prachtige klavertjes vier geworden!! Geniet lekker op de camping dit weekend!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee mooie succes-kaartjes heb je gemaakt, fijn dat ze aangemoedigd worden!
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging.
    grtz Colien [4 Season Challenge blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaartjes. Hopelijk hebben ze effect.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oeeeiii spannende tijden dus, dan helpt zo'n mooi kaartje van moeders zeker! Succes met de perikelen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Examen doen, das een spannende aangelegenheid. Zo’n mooi succeskaartje is dan hartstikke welkom. Twee mooie kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart heb je gemaakt met herhalend stempelen. Bedankt voor je deelname bij 4-Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen