donderdag 26 december 2019

Even off line

Vertelde ik in mijn vorige bericht dat ik niet zo lekker in mijn vel zat,  ondertussen kan ik jullie vertellen dat ik een paar dagen opgenomen ben in het ziekenhuis.
Ik werd zondag erg ziek en maandag werd dat alleen maar erger.
Het leek op griep,  maar nadat de huisarts mij door verwees naar het ziekenhuis bleek daar dat ik een longontsteking had, en hoge hartslag en te weinig zuurstof in mijn bloed.
Ik mocht blijven en lig daar nu nog.
Gelukkig reageer ik goed op de antibiotica en zoals het er nu uitziet mag ik morgen naar huis.
Ik zal vooral rustig aan moeten doen, mijn lijf moet eerst weer gezond worden.
Het is erg lastig,  maar gelukkig is er nooit paniek geweest.
Ik meld me weer als ik er aan toe ben maar  nu heb ik eigenlijk nergens zin in!
Kerst in het ziekenhuis..... we hadden van alles bedacht,  maar dat niet😉


19 opmerkingen:

  1. Jeetje...dat is even schrikken, Daphne. Fijn dat de antibiotica aanslaat en dat je morgen waarschijnlijk naar huis mag. Doe het rustig aan, zorg goed voor jezelf en luister naar je eigen lichaam!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Daphne
    Jouw moeder heeft mij een mailtje gestuurd dat je in het ziekenhuis ligt, wat een schrik zeg toch wel goed nieuws dat je morgen als alles goed gaat weer naar huis mag! Heel veel sterkte en doe rustig aan want je hebt maar 1 lichaam en dat moet gezond zijn en blijven!
    Veel liefs en beterschap!
    Martha ook groetjes van Richard en knufje van Saartje,!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat naar Daphne! In het ziekenhuis liggen is nooit fijn maar al helemaal niet met Kerst. Hopelijk knap je snel op! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Daphne,
    Wat een pech zeg!
    Ik hoop dat je snel weer helemaal opknapt.Ik lig nu ook wakker er heerst een naar pietje zoals wij dat hier zeggen.Heb er ook al weken last van.
    Wens je veel Beterschap en dikke knuffel!
    Lieve groetjes Isolina.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, dat is schrikken! Nee, daar reken je niet op...
    Van harte beterschap gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allemensen, wat een bericht zeg! Dan moet het wel erg geweest zijn, als je 'mocht' blijven. Grappig hoe je dat schrijft, maar minder grappig dat het nu net met kerst was. Hopelijk mag je idd naar huis vandaag en word je een beetje verwend door man en kinderen...Rustig aan en we zien je wel weer op je blog! Liefs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OH.. Daphne... Dat is minder, laat je verzorgen , neem je tijd, want je lichaam geeft het aan.
    Bedankt voor je kerstkaart met labels.
    De plank met tekst van hieronder is tof.
    Ik wens je veel rust en moed toe x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel beterschap. Doe heel rustig aan en dan hoop ik dat je je in ieder geval over een tijdje alweer niet zo belabberd voelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Daphne, dat is schrikken voor jullie allemaal. En ook naar. Gelukkig dat je goed reageert op de medicijnen en hopelijk naar huis mag. En (dat zal de dokter ook wel zeggen) de eerste tijd voorzichtig doen en niet naar buiten. Het is niet niks, longontsteking!! Alvast fijne afsluiting van het jaar en de allerbeste wensen voor 2020.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach Daphne, wat een pech. Ik wens je veel sterkte en beterschap, hou je haaks hoor xx!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje, dat is schrikken! Heel veel beterschap gewenst, take care...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is niet zo best Daphne. Ik wens je van harte beterschap! Hoop dat het tegen mid volgende week iets beter gaat met je.
    Lieve groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Daphne ik wens jou veel beterschap
    Bedankt voor je hartverwarmend kaartje
    Zo leuk dat jij aan me dacht 😘
    Ik plaats het in mijn verhaal van FB
    Nog een fijne overgang van oud naar nieuw
    Lieve kerst groetjes 🎄❤🎄 Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ojee dat is toch wel schrikken Daphne. Héél véél beterschap gewenst en rust maar eens lekker uit. Laat je lekker verwennen en hopelijk stap je wat fijner 2020 in. Ik duim voor je. Lieve groetjes Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is schrikken ...
    Hopelijk gaat het gauw bergopwaarts. Neem de tijd om te herstellen. Heel veel beterschap gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Daphne. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt!
    Veel liefs! ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat vervelend! Hopelijk ben je inmiddels lekker thuis aan het herstellen. Fijne jaarwisseling.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ach jakkie, dat had je je idd vast anders voorgesteld!! Hopelijk ben je inmiddels weer thuis. Doe het rustig aan en veel beterschap gewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ach Daphne,

    Wat naar en vervelend voor je. Je mag niet zomaar blijven logeren in het ziekenhuis...

    Hopelijk ben je nu in hotel thuis en knap je snel weer op. Laat je maar lekker verwennen door de kinderen en manlief.

    Ook wil ik je bedankenvoor je trouwe bezoekjes en berichtjes. Wens je fijne jaarwisseling en een voorspoedig en gezond 2020.

    Leave groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen