donderdag 19 december 2019

Nog een kerstkaart

Vandaag is het donderdag en ik ga nog even door met 52 WTC.
Een "simpele" kerstkaart, ook daar hou ik van,  ook z'n tijd:
 Groene basiskaart.
Daarop een mooi kerst papier,  waar ik een groot rond uitgesneden heb. Een kerstbal😊
 Hiervan maakte ik een schud gedeelte,  met bloemen sinquens als schud materiaal.
 En strik bovenaan de kerstbal gemaakt zodat het net lijkt of de bal hangt.
Leuk om te maken en het resultaat vind ik zelf verrassend leuk.

Vandaag mag ik weer werken.
Nu de kerst voor de deur staat zijn wij wat drukker dan normaal,  ik hou daar wel van.
De dagen gaan snel en er komen en hoop leuke,  gezellige mensen in de winkel.

Zoals het er nu uitziet krijgen er geen witte kerst..... zo jammer,  want (we  hadden het er gisteren nog over hier in huis) hoelang is dat nou al geleden??
Gelukkig kan in Bloggersland bijna alles, mijn Bitmoji  heb ik in een flinke laag  sneeuw gezet,  voelt het toch nog als een witte kerst😊

Deze kaart link ik ook bij:
K&K: sinquens op je kaart, 2de inzending.
Fijne donderdag!!

26 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Daphne, ja een witte kerst zou mooi zijn mijn zus heeft die wel daar ligt al sneeuw genoeg.
    Fijne werkdag, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, bijzonder met dat schudgedeelte. Het lijkt wel sneeuw.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, handig, zo’n virtuele witte kerst. En een stuk praktischer dan een echte 😉
    Je kaart is prachtig. Zo simpel vind ik schudkaarten toch niet hoor.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart heb je gemaakt deze week!
    Groetjes en fijne feestdagen
    Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje leuk met dat schud gedeelte
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel lief dit schudkerstkaartje Daphne
    voor mij hoeft het geen witte kerst te zijn hoor...het wel heel gezellig allemaal, maar om dan buiten te komen, levert alleen maar problemen op als je ouder wordt ...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Daphne! Denk ook niet dat we een witte kerst krijgen, veel te zacht nog. Die bedenken we er maar bij! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk te zien dat het sneeuwt op je kaart. Hij is erg leuk geworden.
    Groetjes,Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kerstkaart met die "schudbal" Daphne. Als het zo doorgaat kunnen we buiten eten met kerst ;P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Daphne
    Wat een leuk schudkerstkaartje heb je gemaakt!
    Gisteren viel jullie kerstkaartje bij ons op de mat, wat heb je die ook leuk gemaakt met rode ster, hartelijk bedankt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke schudbal kaart Daphne.
    Nou zou wel gezellig zijn sneeuw...iedereen zou dan thuis moeten zijn, of het zou alleen in de tuin moeten vallen...
    jij staat in ieder geval in een leuke setting, lekker veel sneeuw!!
    Gezellig dat je er weer bij bent vandaag.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook weer een hele mooie schudkaart.
    Een witte kerst is leuk als je er niet uit hoeft en dat moeten wij wel, dus niet erg dat het niet wit is, scheelt een hoop ellende op de weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke schudkaart!
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooi kaartje maar ik vind schudkaartjes niet simpel hoor!! Bij mij lukken ze nooit goed!Nee sneeuw krijgen we niet met de kerst, ik geloof dat officieel in 2010 het laatst gemeten is zeiden ze gisteren op de tv! Bedankt voor je bijdrage aan 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart is dit geworden. Leuk hoe je de kerstbal hebt gemaakt, het schudgedeelte geeft de kaart een extra accent.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke schudkaart. Ja ik ga ook gewoon door met het maken van kerstkaarten, werk ze en geniet straks van de dagen. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuke schudkaart heb je gemaakt. Ik heb vandaag nog een kaart gemaakt en verstuurd. Nu wacht ik even, misschien wel tot volgend jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Noem dat maar simpel zo'n schudkaart! Het is wel een hele leuke geworden.
    Gezellig die drukte in de winkel. Vandaag onze drukste dag gehad met het kerstdiner met de kids op school. Morgen nog een ochtendje puinruimen.....
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kerstkaart daphne, de bal in de vorm van een schudkaart, erg gaaf bedacht. Wat een verdrietig nieuws voor je vriendin. Een witte kerst daar droom ik al jaren van, te lang geleden, bedankt dat je mee doet bij 52 WTC en bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een leuke kerstbal om te schudden.
    Dat ziet er weer mooi uit Daphne.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je kaartje is super ondanks zijn eenvoud. Eenvoud siert toch?
    Veel werkplezier deze dagen. Ik vond het altijd heerlijk om met deze dagen te werken. Gezellig en inderdaad gaan de dagen dan lekker snel om.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie shakerkaart, leuk!
    Dankjewel voor nog een deelname aan onze challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    En bedankt voor je mooie kerstkaart hier in de bus!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen