donderdag 12 december 2019

Verliefde kerst

Deze kaart had ik klaar gezet voor vanmorgen,  maar er is iets fout gegaan........ Ik zie nu dat het bericht gisteren al geplaatst is🙄

Het kletselen gisteren met de buurvrouw was erg gezellig.
We hebben héél veel bijgekletst en een klein beetje geknutseld.

Vandaag heb ik een kerstkaart,  die ik gemaakt heb voor het vriendinnetje van onze middelste.
Ze zijn nog steeds een (verliefd) setje en toen ik dit plaatje zag wist ik dat ik hiermee een kaart wilde maken voor haar:
Een vierkante kraft basis kaart.
Daarop een zwarte mat en daarop een mooi vintage achtergrondje. 
En tijdje geleden kreeg ik een berichtje van Rensina
Zij vroeg mij of ik misschien wat knutselspullen van haar wilde hebben,  vooral veel papier,  wat stempels en lint. 
NATUULIJK wilde ik dat wel. 
Wat nog liever was,  ik mocht het gratis overnemen en allen de verzendkosten betalen. 
En grote doos werd bezorgd en er zaten zoveel leuke spullen in,  voorlopig kan ik weer heerlijk knutselen.
Nogmaals BEDANKT Rensina!!
Weer verder met de kaart......
Het plaatje kwam ik tegen in een boek van Wibra.
Eigenlijk stonden het jongetje en het meisje met een sneeuwpop tussen hun in,  maar ik knipte de sneeuwpop ertussen uit en plakte het verliefde paartje hand in hand op de kaart.
 Volgens sketch nog wat mooie papiertjes erop, allemaal gekregen van Rensina, een KLEINE tekst rechts bovenin en mijn kaart is klaar.
 Dit weekend stop ik hem in de tas van vriendin,  dan vindt ze hem vanzelf wel. 😊

Na een paar dagen vrij geweest te zijn ga ik vandaag weer werken.
Ik heb héél veel gedaan afgelopen dagen.
Opgeruimd en schoongemaakt,  de Kerst in huis gehaald en lekker weer eens wat uitgebreider gekookt.
En ja,  ook veel geknutseld,  het waren heerlijke dagen!!
Deze kaart link ik bij:
Cheerful sketches , december challenge,  sketch.
52WTC, weekelijkse kerstkaart.
DAK, #36, Shabbychiq/Vintage. (Ik hoop dat dit vintage genoeg is, zelf vind ik van wel, daarom ook mijn linkje)

28 opmerkingen:

  1. Hahaha, wat grappig dat er eerst een sneeuwman tussen hen in stond! Wat heb je dat leuk bedacht!! En gaaf zeg dat je knutselspullen kon krijgen! Dan maakt het ook niet uit als er iets tussen zit wat je niet gebruikt....
    Ik denk dat de vriendin van je zoon er heel blij mee is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk kaartje voor de vriendin van je zoon.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je zo genoten hebt van je vrije dagen, Daphne.
    En wat een super leuke kaart heb je er zo van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een grappig kaartje goed idee om de sneeuwpop er tussen uit te knippen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kerstkaart, Daphne! En wat lief, zo'n knutselpakket met allemaal voor jou nieuwe spulletjes. Geniet er van.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje heb je gemaakt! Fijn dat je er weer bij bent!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje geworden Daphne! Heerlijk een paar dagen vrij, succes met werken weer vandaag! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk kerstkaartje voor het verliefde paartje..mooi opgemaakt, heel toepasselijk...
    fijn dat je genoten heb van je vrije dagen...en zeker ook dat je een doos vol met knutslemateriaal heb gekregen...komt altijd van pas...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk kerstkaartje voor de verliefden.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Daphne, ik voegde net nog een bericht toe aan mijn blogbericht. Ik knip enorm graag! Ik vind dat heel ontspannend, dus zo'n reeks knippen terwijl ik een filmpje kijk vind ik DE ontspanning!
    Wat een lief kaartje en grappig dat er eigenlijk een sneeuwpop tussen zit.
    Succes met werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aaahw wat een lieve kerstkaart en heel toepasselijk voor het verliefde stelletje. Goed gepland om de sneeuwpop te verwijderen en zo een geschikt plaatje te knippen. Mooie kleuren heeft het geheel. Lekker dat je je vrije dagen zo goed hebt kunnen benutten, even het batterijtje opgeladen ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje geworden Daphne echt leuk gevonden om de sneeuwman ertussen uit te halen.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Daphne
    Wat schattig dit kerstkaartje en dat het gerelateerd is naar jullie zoon en zijn vriendin das toch zo lief!
    Wat leuk dat je die knutselspulletjes hebt gekregen, daar weet jij vast wel raad mee!
    Heerlijk he om een beetje te rommelen in huis en gezellig thuis te zijn....
    Bij jullie begint zachtjes aan de feestdagendrukte weer op gang te komen in de winkel,denk ik zo?! Succes ermee!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een lief kaartje, heerlijk zo.n doos vol knutselspullen, kun jij je weer uitleven..
    Fijn dat je hebt genoten van je dagen, heerlijk he beetje rommelen in huis.
    Gezellig dat je weer meedoet bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schattige kaart, ziet er zo lief uit. Dat is nog eens leuk, verwend worden met hobbyspulletjes. Lekker dat je vrij was, heb je soms ook nodig hè, om de dingen te doen waar je normaal minder tijd voor hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lief kaartje voor de twee "lieffies", mooi papier ook, je bent een bofkont dat je het hebt gekregen. Mijn handen popelen ook wel hoor maar ja, je kan niet alles.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk kaartje met dit verliefde paartje! En wat een geluk dat je zoveel spulletjes hebt gekregen! altijd leuk om dingen te krijgen en zeker hobbyspulletjes! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lief plaatje zo hand in hand.
    Fijn zulke vrije dagen! Werk ze weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. leuk kaartje voor je koppeltje thuis!
    was vast leuk om samen met de buurvrouw aan de knutsel te gaan, samen te kletselen...
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk woord: kletselen. Eigen verzinsel? Het dekt wel de lading.
    Leuke kaart weer, maar dat kan ook niet anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk kaartje, grappig stelletje zo zonder sneeuwpop!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie, lieve kaart voor je zoon z'n vriendin, goed idee om de sneeuwpop er van tussen te knippen. Leuk zo'n doos vol met knutselverrassingen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hi Daphne,
    ik ben deze week wat later met mijn blogronde maar kom toch graag nog even bij je kijken.
    Wat een superlief kerstkaartje ! Lief plaatje !
    Zo'n paar dagen vrij kunnen inderdaad zo'n deugd doen he !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Sehr süß :)

    Thank You for joining us at Do Al(l) Kretaives Challenge. DT Ella.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke kaart! dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Beautiful christmas card. I like your interpretation of vintage!
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck. Hope you will join us next month again.

    Crafty greetings
    Alex

    *Owner* Creative Crafting Uncles
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives{#36 – Shabby Chic / Vintage}
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge{#36 – A little present for you}
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Nice done... like the image!

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Merry Christmas and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *List Manager* Challenges for Days

    BeantwoordenVerwijderen