woensdag 4 december 2019

Kerstkaart.

Op de valreep kan ik nog meedoen met de challenge van De Egel.
Deze keer willen ze graag 3 bomen op je creatie zien. 
Ik had een heel goed idee want ik wist dat ik een hele geschikte stempel had voor deze challenge. 
Een stempel met 3 bomen. 
Ik maakte eerst de voorkant.
Zwarte basis kaart, daarop een glimmend rode mat en daarop een witte basis die ik met de embossing folder heb bewerkt.
 Bovenstaande foto is het glimmende goed zichtbaar.
De tekst stempelde ik met VersaMark en groene embossing poeder.
Het vierkant sneed ik uit een daarin wilde ik mijn bomen stempelen,  dat paste precies.
Maar...... mijn stempel ging kapot!!
Ik had alles goed uitgemeten en wilde de stempel los halen,  maar toen scheurde het.
Grrrr,  dat werd dus niks meer.
 Dus maakte ik de binnenkant anders dan ik eerst van plan was.
Een dp uit een kerst blokje,  waar ik een vakje van maakte.
 Daarin past en label,  waar ik meteen een kerstwens op kan zetten (op de kaart is weinig ruimte voor een persoonlijke tekst,  dus dat is met dit label meteen opgelost😉)
Als je het label uit het vakje haalt worden de DRIE kerstbomen zichtbaar.

Tadaaaa,  een kaart die totaal anders in mijn hoofd zat maar waar ik uiteindelijk heel tevreden over ben.
Het rendier hoofdje past gelukkig ook precies in het vierkantje wat ik uit de voorkant gesneden heb. 🤗
Bomen en rendier stempelde ik ook met VersaMark en groene embossing poeder.

De kapotte stempel ligt in de prullenbak,  dat was niks meer van te maken!!
Challenges:
De Egel , #89, 3 Bomen op je kaart.
52 WTC, maandchallenge, een dier op je kaart.
CHCC, #466, Alles mag,  maar wel kerst.
Addicted To Stamps, #179, Alles mag. 

24 opmerkingen:

  1. Dat is wat je noemt enorm creatief! Je hebt je niet uit het veld laten slaan door falend materiaal en er toch een prachtige kaart van femaakt! Succes met de challange.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondanks je tegenslag met een kapotte stempel toch een mooi kaartje Daphne.
    Groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw...en toch een super leuke kaart geworden, Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, ook al zo'n kaart die anders wordt dan je in je hoofd had! En hij is ook nog ontzettend leuk geworden. Hoe bedenk je het!
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zat je niet mee, maar je hebt het prima opgelost: mooie kaart! Bedankt voor je deelname aan onze dier-challenge bij 52WTC.
    De film was leuk en een succes: 42 kindjes kwamen erop af en het was gezellig. Wel veel kleintjes, dus tussendoor richting wc met een aantal, even vertellen hoe spannend het is richting pakjesavond, melden dat hun drinken is omgevallen of dat hun geld 'opeens' kwijt is, haha. Daardoor zelf wel wat stukjes gemist, maar blijft erg tof om vrijwilliger te zijn bij deze activiteit.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed bedacht! Ik zie jou al zo voor me hoe je oplossingen bedenkt en de stempel in de prullenbak kwakt! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Daphne, met een hele mooie binnenkant! Wat balen van je stempel.. Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pfff dat is pech hebben zeg, maar je hebt er wel iets positiefs aan weten te geven. Het is een prachtige kaart Daphne, mooi al die details, leuk ook met het vakje en de label.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave kaart. Alzo zie je maar dat iets ook heel goed uit kan pakken als het aan moet passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een gave kaart, mooi al die details.
    en een stempel die kapot gaat, heb ik nog nooit gehad, vervelend.

    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging DIER op je kaart bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit Dt52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Na een beetje pech ,is het je toch gelukt om voor onze
    challenge een schitterend kaartje te maken dankjewel Daphne !!
    Een hele fijne dag met groetjes van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat vervelend dat je stempel stuk ging Daphne, zonde. Gelukkig wist je het goed op te lossen en maakte je toch nog een hele mooie originele kerstkaart.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel en voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, dat is jammer van je stempel! Maar je hebt het mooi opgelost! En een label met een hert is ook mooi! Fijn dat je meedoet met de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi Daphne
    Prima opgelost en wat een mooie kerstkaart is het geworden!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kerstkaartje Daphne heel leuk met dat doorkijkje en weer heel mooi opgelost...jammer dat je stempel stuk ging...

    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fabulous card, I love your design..

    Thank you so much for joining in with our challenge at Addicted to Stamps..

    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart heb je gemaakt voor deze Challenge!
    Dank je wel voor het meedoen!
    Fijne Sinterklaasavond!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook al had je het anders in je gedachten, je kaart is heel erg mooi geworden. Zonde dat je stempel kapot ging maar ja dan moet er wel een andere gekocht worden, haha.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. een echt hindernissenparcours om je kaartje te maken! Het is wel een toffe kaart geworden,dus... missie geslaagd!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen