maandag 8 april 2024

2 Baby kaartjes.

Een tijdje geleden kreeg ik een vraag van Jesse of ik een felicitatie kaartje kon maken voor zijn collega die voor het eerst vader zou worden. Hij wist nog niet of er een jongen of meisje geboren zou worden, maar, zo zei hij "ik vraag het je nu al, want dan heb je genoeg tijd om iets te bedenken en te maken, alles is goed". 

Zoals je ziet is het een meisje geworden, Emma.
Ik maakte 2 dezelfde kaartjes en liet het midden gedeelte nog open. 
Ik dacht, als de naam van de baby hier past doe ik dat en anders zet ik er HOERA op.
Emma paste perfect!
Het hartjes dp kreeg ik van GerJanne en vind ik zรณ leuk voor een meisje. 
Nog wat kleine dingetjes erbij en de kaart kon met Jesse mee. 
Hij is op kraambezoek geweest en ik kreeg een foto via de app van hem, met het kleine meisje op schoot, met daarbij "kaart is goed gekeurd"๐Ÿ˜
Zonde om de jongens variant te laten liggen en dus maakte ik die af met plan B, HOERA in het midden. 
Ook dit dp kom uit het blok wat ik van GerJanne kreeg, sterretjes, helemaal leuk voor een jongen. 

Handig om zo'n kaart op voorraad te hebben, want niet iedereen in mijn gezin is altijd op tijd met zijn bestelling voor een kaartje. ๐Ÿ˜‰

Vandaag mijn laatste dag werken, dan ben ik er weer een paar vrij. 
Ik heb al veel leuke dingen gepland. 
Zo is Andy morgen jarig en komen mijn schoonouders eind van de middag even langs. Ik ga wat lekkere hapjes maken. Verder wil ik nog gaan sporten, met de honden wandelen en natuurlijk "moet" er ook hoognodig nog geknutseld worden. 
Ik verveel mij eigenlijk nooit. 
Oh ja, kijk dan.......
Deze lieverd is zaterdag 3 jaar geworden






10 opmerkingen:

  1. Leuk je babykaarten !!!
    En leuk je hond 3 jaar !!!!
    De mijne wordt in juni ook al weer 4, ze voelt wel dat haar maatje weg is !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke babykaarten, leuk met de naam er op.
    fijne dagen.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke babykaarten op het leuke DP.
    Die kroon staat je hondje goed. Alweer 3 jaar!.
    Alvast proficiat met Andy's verjaardag en geniet van je vrije dagen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waar haal je het toch allemaal vandaan Daph. Wat een leuke kaarten heb je weer gemaakt. En die foto van Floor, kostelijk.
    Fijne avond en dikke kus, mam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn nog eens handige kaarten, ook om in voorraad te hebben. Misschien pik ik dit ideetje wel van ...
    Fijne vrije dagen gewenst hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee leuke babykaarten Daphne, heel slim om er vast twee te maken, nu heb je een reserve. Gefeliciteerd met Floor, dat had ik ook bij je moeder gelezen en alvast gefeliciteerd met de verjaardag van Andy. Fijne vrije dagen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke babykaartjes, Daphne
    Mooi gemaakt!
    En ah kijk die Floor zitten, nog van harte met haar verjaardag!
    Fijne dag,
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat met de jarigen!
    Mooie kaartjes heb je gemaakt.
    Ik verveel me ook nooit, af en toe moet ik me dwingen om even te zitten en krantje (online) te lezen of een boek of tijdschrift.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Daphne,
    Van harte gefeliciteerd met de jarigen hihi. Leuk hoor.
    Wat een mooie kaarten maakte je. heel erg leuk gedaan zeg. Zo heb je ook direct een jongens variant.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee hele leuke babykaartjes heb je gemaakt Daphne....handig he.....kaartjes bij je moeder kunnen bestellen!.Gefeliciteerd met je hondje en met Andy! Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen