maandag 1 april 2024

2 Dezelfde, maar toch anders

Goedemorgen op deze 2de Paasdag. Vandaag laat ik jullie 2 kaartjes zien, die ik gemaakt heb met hetzelfde dp en dezelfde techniek, maar die toch héél anders zijn:

De eerste is voor Leny.
Nancy deed een poos geleden een oproepje. Leny zou 90 worden en of we haar misschien een kaartje wilde sturen. 
Nou, met liefde!!
Want wat een bijzondere leeftijd, daar maak ik graag iets voor. 
Alle materialen komen van mijn moeder. Ik maakte deze kaart nl bij haar, toen wij een keer een knutsel date hadden. 
De 2de kaart is voor de zoon van onze camping vrienden. 
2X hetzelfde dp gebruikt, maar het glas en het flesje bier komen van mezelf. Dit heb ik van een gekregen kaart afgehaald,  recycling dus😊

Vandaag hebben we samen nog een dag vrij.
We gaan zo eerst sporten (ja ja, Andy gaat met mij mee!)
En daarna......alwéér geen plannen!!




12 opmerkingen:

  1. Mooie felicitatiekaarten Daphne
    Leuk met die strookjes
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes Daphne.
    Fijne dag verder,
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kaart voor Leny! En ook de mannenkaart is superleuk! Dit is echt zo'n techniek die een groots effect geeft, vind ik en door het papier elke keer en andere uitstraling heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn twee leuke kaarten, die indeling heeft zo'n gaaf effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee leuke kaarten,mooi patroon, en wat een leuk effect geeft nu alles zo. Lekker van de dag genieten? Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn heel leuk maar dat had ik al gezegd. Toch wel mooi dat dp. Werk ze vandaag (2 april) kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Daphne,
    Wat een leuke kaartjes maakte je. Leuk met die verschillende vakjes DP. Erg mooi gedaan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn deze twee kaartjes ook weer leuk Daphne! Groetjes en geniet van jullie dag, Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inderdaad zo verschillend met hetzelfde designpapier maar door het plaatje en leeftijd zo anders. Verslavend he?
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel tof, zelfde techniek en toch anders. Die van Leny is mooi, ik de k dat ze veel post heeft gekregen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 2 superleuke kaarten die toch ook verschillend zijn ondanks dezelfde indeling van de kaarten.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen