maandag 15 april 2024

Speciaal voor jou

Oh nee, wat dom, ik ben gewoon mijn reminder kaart, voor de April challenge van Cheerful Sketches gisteren vergeten te plaatsen. Te druk weekend gehad denk ik. Daarom plaats ik het nu.

Ik mocht deze keer met een Digi van Colour of Love-Music box danser, mijn kaart maken:

Ik maakte eerst de kaart nav de leuke sketch 
Ik gebruikte een nieuw blok dp. Het papier lijkt een beetje op "fotopapier", het heeft een soort van glad laagje.
Gemat op zwart, dat geeft wat pit.
En het zwart past mooi bij de tekst, van Nobody-Else.
Daarna kleurde ik de digi met aqua stiften.
Ik zet op en acryl blokje wat stift streepjes en neem dat op met en dun kwastje met water, daarmee kleur in de digi dan in. 
Nog wat kleine takjes, bloemetjes en wat vlindertjes, gemaakt met een pons en klaar is mijn kaart. 

Hieronder de sketch, alwéér zo'n leuke deze maand. 
Doen jullie gezellig mee?
Dat kan tot 28 April.

Het lijkt ineens weer slecht weer te worden..... NIET LEUK!!
Ik heb er een beetje last van, mijn lijf doet zeer en ik ben niet helemaal fit.
De tent opzetten vrijdag is niet gelukt, het waaide te hard en we zijn gauw weer naar huis gegaan. 
Met dit weer willen we er toch niet naartoe. 
Nu wachten we totdat we vakantie hebben eind April, het seizoen is nog lang genoeg.




9 opmerkingen:

  1. Hij is super leuk Daphne je kaart, mooie digi en ingekleurd, Blijf maar fijn thuis het weer is bar en boos, 1 dorp verder heeft het gisteren goed huis gehouden heel veel schade aan de natuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een mooie vrolijke kaart Daphne. Het is echt niks met het weer helaas, zo jammer, hier is het woensdag fancyfair op school en vrijdag sportdag, werkelijk alles valt in het water.
    Maar hopend komt daar snel wat verandering in, groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleurrijke voorbeeldkaart, Daphne
    Mooi ingekleurd!
    Slim dat jullie de tent niet hebben opgezet, deze zou misschien al zijn weggewaaid, er komt vast wel beter weer
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Daphne,
    Wat maakte je een mooie voorbeeldkaart. Heel gaaf met dat zwart erbij. Echt heel leuk gedaan.
    Wat vervelend van het weer he. Niet echt voorjaar. Maar hopelijk wordt het snel beter weer.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja het stormt, hagelt en regent keihard hier. Echt knutselweer ;P Ik ben weg van je reminderkaart, wat een mooi dessin-papier en heel mooi zoals je de digi van kleur hebt voorzien. Inderdaad is dat zwart er erg mooi bij.
    Hopelijk wordt je niet ziek.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben zó blij dat ik weer kan reageren....dankjewel dat je mij bleef bezoeken!
    Wat een p*kkeweer is het toch, vooral vandaag. Jammer dat jullie de tent niet op hebben kunnen zetten. Hopen dat het eind april beter weer is.
    Je hebt wel een mooi kaartje met 'onze' schets gemaakt. Ik dacht eerst dat je het DP zelf had gemaakt. De digi heb je mooi ingekleurd.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een superleuk kaartje! Mooi papier en je hebt de digi zo gaaf ingekleurd. Alsof het allemaal bij elkaar hoort. Jammer van de voortent , maar net wat je zegt, het seizoen duurt nog lang en het is nu toch geen weer om op de camping te zitten..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijk en fris kaartje is dit geworden. Gaaf gekleurd. Het weer was zo goed het weekeind, nu weer bar en boos en heerlijk knutselweer. Dan ben je toch het liefste thuis. Wij gaan eind volgende week naar Denemarken… benieuwd hoe het weer is. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen