donderdag 25 april 2024

Kerstkaart ('24-21,22&23)

Bedankt voor de leuke reacties op mijn serie kaarten van gisteren. Lila is weer helemaal blij in haar eigen huis. Ik ben gisteren even langs geweest om wat spullen te brengen en ze liep kwispelend voor mij uit "kom binnen, leuk dat je er bent"!!

Vandaag ben ik er weer met een serie. En serie kerstkaarten deze keer:

Ik zag een leuke sketch en ging daarmee aan de slag. 
De zwarte achtergrond heb ik met en Embossing folder, met stippen of sterren,  bewerkt. 
De eerste maakte ik met een ster. 
De dp-tjes zijn allemaal restjes die ik in mijn la vond. 
Op de 2de kwam een mooie uitgestanste hertenkop.
En de 3de heeft alleen een tekst (alweer van Nobody-Else), gemat op glitter karton, waar ik ook wat mini sterretjes mee gestanst heb. 

Vanmorgen heb ik een cursus voor mijn werk. 
Daarna wat boodschappen doen voor mijn oude (91 jarige) vriendin. 
Als ik thuis kom maak ik op tijd eten, want vanavond gaat Andy naar de voetbal, Mylo gaat trainen en Jade werken. 
Floortje en ik hebben weer Agility.
Een volle, drukke dag dus.
Challenges:
52 WTC, Weekelijkse kerstkaart.
Sketch N Scrap, #264, Sketch.








14 opmerkingen:

  1. Een mooie set kaarten heb je gemaakt. Gefeliciteerd met je jarige vriendin.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met je drukke dag, je serie kaarten vind ik heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Daphne,
    Wat een mooie serie kaarten. Echt heel erg leuk gedaan. Mooi ook met die zwarte achtergrond. heel tof.
    Veel plezier en succes met je drukke dag.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook dit is een leuke serie.....handig om in series te werken!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie serie kerstkaarten Daphne en gisteren ook al zo'n gave serie met zeshoekjes. Lekker bezig zo.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn ook weer hele leuke kaarten Daph. En, Tjonge jonge wat heb je het toch altijd druk. 🤪 Maar oké, fijne dag verder en een kus van mam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kerstkaarten, weer 3 erbij! Mooi met dat zwart bij het dp.
    Pfff, jij hebt het meestal ook druk hè en dan toch nog 3 kaarten af hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaarten Daphne
    Het logeerpartijtje is dus weer voorbij, vind Floortje dat niet jammer?
    Veel plezier bij de training
    Liefs Martha
    ?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie serie kaarten heb je gemaakt. Hopelijk heb je na deze drukke dag ook een voldaan gevoel. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuke serie kaarten en de kleuren zijn mooi voor kerst! Die dag was inderdaad vol zeg! Maar we zijn nog jong, he? Zet jouw moeder dan ook wel eens: wát een energie! ?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Daphné,
    Wat een mooie kerstkaarten! Feestelijk op de zwarte achtergrond en mooie sketch heb je gebruikt.
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful cards!! Thanks for joining us at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen