vrijdag 19 april 2024

Nog een kaart voor schoonzus.

Ik vertelde het al eerder, op 9 April is mijn schoonzus 60 geworden. 60...... Mijn schoonzus, elke keer als ik het hardop zeg denk ik nog steeds dat het over iemand anders gaat. Mijn schoonmoeder vroeg mij of ik een kaartje wilde maken en natuurlijk zei ik ja:

Voor mijn verjaardag kreeg ik van Martha een hele mooie, aparte kaart. 
Die wilde ik ook wel eens maken, maar omdat ik niet zo goed ben in "namaken zonder patroon" vroeg ik Martha of zij een linkje voor mij had. 
Dat had ze niet want, zo mailde ze mij, ze had het patroon zelf verzonnen!!
🤯
Wat knap!!!!!

Na een paar dagen heeft ze (heel lief!) op haar blog een berichtje geplaatst met de werkbeschrijving voor deze Vlopkaart", zoals ze de kaart zelf noemt.
Toen kon ik aan de slag. 
De kaart heeft aan de zijkanten en onderkant een halve cm ruimte, waardoor je dus makkelijk iets in de kaart kan doen. 
Dit kaartje, op bovenstaande foto ligt het voor de kaart,  heb ik erin geschoven. Op de achterkant van dit kaartje kan je een persoonlijke tekst kwijt. 
Maar...... omdat de kaart uit 2 gedeeltes bestaat zit er achter ook een ruimte waar wat ik kan. 
Hierin verstopte ik dit ronde label.
Een Vlop, een kaartje en een label. 
Het moet niet gekker worden. 

Maar oké, als je 60 wordt mag je ook wel wat bijzonders krijgen. 😉
De kaart verder aangekleed met leuke, lekkere en feestelijke dingetjes. 
(Wij zouden gaan brunchen met schoonzus, daarom deze opleuking met lekkers, maar de brunch ging niet door omdat het restaurant waar ze gereserveerd had afbelde)🤣
Toch vond ze het een hele leuke kaart. 
En mijn schoonmoeder, waarvoor ik de kaart gemaakt heb, (zodat zij het kon gegeven) ook en daar doen we het dan voor. 

Ik ga niet klagen over het weer
Ik ga niet klagen over het weer 
Ik ga niet klagen over het weer
Ik ga niet klagen over het weer
Ik ga niet klagen over het weer


20 opmerkingen:

  1. Een heel mooi kaartje voor je schoonzus.
    Leuk modelletje.
    Ik wil je ook nog bedanken voor de mooie verjaardagskaart die bij mij is toegekomen. Heel blij mee.
    Dank je wel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart en dank voor de tip van Martha
    Hier is het prachtig knutselweer, veel, weinig of geen regen, mooi toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke 'vlopkaart' 😊 prachtig gemaakt met mooie details erop.
    Zwijg over dat weer.......het zonnetje piept hier nu even tussen de buien door.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi gevulde kaart heb je gemaakt. Ik snap dat je schoonzus en je schoonmoeder hem mooi vonden.
    De envelop voor ....... (je weet wel) is vandaag op de post gegaan. Gisteren lukte niet meer.
    De beurs in Nijkerk is volgend jaar op 30 en 31. Gezellig een weekendje met je moeder van maken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou dat heb je schitterend gemaakt voor je schoonzus. Heel mooi zoals alles bij elkaar past en ook de versiering met het lekkers is lekker feestelijk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief van Martha om het patroon op haar blog te delen.
    Je hebt er een pracht van een kaart mee gemaakt voor je schoonmoeder voor je schoonzus. Het is een feestelijk geheel.
    Baal jij van het weer?????????
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk dit modelkaartje heel mooi heb je het aangekleed.Lief van Martha voor het delen van het patroon. Brr net een fikse hagelbui gehad niets aan dit weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee, ik ga ook niet klagen over het weer want wat is het een vreselijk rot weer hè ( oh jee, toch geklaagd) hi.hi.
    Het is een heel erg leuke kaart geworden voor Anita Daph.
    Dikke kus van mam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha die Daphne
    Wat een mooie kaart, fijn dat het goed is gelukt en dat mijn patroontje duidelijk is overgekomen, echt een feestelijke kaart heb je gemaakt
    Ik was vandaag naar de beurs dus het weer kon mij niet deren, ik zat in droog in de bus en in de jaarbeurs
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou jou bijzondere kaart is goed gelukt hoor. Leuk hè als mensen het waarderen als je een kaart voor hen maakt.
    Ik ga ook niet klagen over het weer, morgen weer een dag.
    Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat leuk dat er nog een opening zit aan de achterkant voor een label. Die Martha verzint ze waar je bij zit, he?
    Het model zonder extra vakje heb ik lang geleden wel eens gemaakt, maar dit ga ik onthouden!
    Je hebt er iets heel moois van gemaakt. Ja 60.... als je het eenmaal bent, went het heel snel😆

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah, die heb je heel mooi gemaakt, wat een gaaf model en heel mooi aangekleed.
    Hier schijnt de zon (tussen de buien door), het is mooi knutselweer.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje met envelop heb je gemaakt Daphne....het is je uitstekend gelukt hoor!
    Wat heb je gaaf papier gebruikt....ziet er leuk uit samen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gave kaart! Leuk dat er aan twee kanten iets in kan. Fijn om mensen zo blij te kunnen maken.
    Vandaag een paar keer de zon gezien. Die mag wel blijven, hè? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gaaf model heb je gemaakt met al de labels, even bij Martha gaan kijken. Een bijzondere kaart voor een 60 jarige is altijd leuk. Fijne zondag Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Daphne,
    Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor je schoonzus. Echt een toffe vorm heeft het. Heel mooi gedaan. Ik ga direct even kijken naar de werkbeschrijving.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    emily

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mooie kaart voor je schoonzus, deze, ook weer een uniek modelletje !

    BeantwoordenVerwijderen