woensdag 10 april 2024

Hoera, 60, (gast designer.)

Bedankt voor de felicitaties voor Andy zijn verjaardag. Hij is gisteren gewoon naar zijn werk (conciërge op een lager school) gegaan. Daar werkt zijn zus, zij is onderwijzeres.  Het leuke is...... zijn zus was ook jarig!! Ze is precies 2 jaar ouder dan Andy. 

's Middags kwamen mijn schoonouders en schoonzus bij ons thuis langs en natuurlijk maakte ik voor schoonzus een mooie kaart, want als je 60 wordt mag dat extra aandacht krijgen vind ik:

Deze kaart is mijn gast designer kaart voor de April challege van Carlin's Kaartenparadijs, Moodboard en plakpareltjes of strassteentjes. 
Omdat ik de kaart persoonlijk gegeven heb, hoefde ik niet op de grote en het gewicht te letten, ik kon dus flink uitpakken. 
Dit model, de Z-Fold , is toch wel 1 van mijn favoriete modellen. 
Het geeft zo'n leuk effect, dat strookje.
Het Moodboard inspireerde mij om Vlinder DP te gebruiken.
Daarnaast wilde ik graag iets met de theekopjes doen (schoonzus neemt ons mee voor een brunch!), de honing kan in de thee en bij zo'n brunch horen natuurlijk de lekkernijen, die mochten ik op de kaart. 
Daarbij geeft het Moodboard mij een voorjaar gevoel, daarom gebruikte ik deze vrolijke kleuren. 

De plakpareltjes had ik bijna vergeten,  haha, ik kreeg nog een mail van Carla: "Vergeet de pareltjes niet want ondanks dat ik de challenge zelf bedacht heb, gebeurde dat bij mij....." 
Nou Carla, als je de mail niet had gestuurd was dat bij mij ook het geval geweest🤪
Maar ze zitten erop hoor. 
Een feestelijke kaart want ik heb ook nog wat vlaggetjes "opgehangen", die leuk ontvangen is,  schoonzus was er blij mee. 

Oh ja.... de brunch gaat niet door, het restaurant waar ze gereserveerd heeft belde af.
Zit je dan, met je "brunch gerelateerde kaart"






16 opmerkingen:

  1. Daphne bedankt dat je onze gastdesigner wou zijn.
    Je hebt met het thema voor onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs een geweldig mooi kaartje gemaakt. En de plakpareltjes zitten er ook op, ik zie het.
    Knap gedaan. Heel blij mee.
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart voor je schoonzus Daphne! Grappig....ik ben ook op dezelfde dag als mijn zus jarig....zij is ook 2 jaar ouder dan ik. Ik zeg ook nooit ik ben jarig....maar wij zijn jarig. Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Daphne,
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor je schoonzus. Gefeliciteerd. En best knap, 2 kinderen op dezelfde dag krijgen hihi. Wat ontzettend bijzonder. Leuk hoor.
    Jammer van de brunch, maar de kaart kan altijd.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart voor je schoonzus. Mooi gemaakt als gastdesigner voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Nog bedankt ervoor.
    Vervelend dat ze afbellen van dat restaurant, ik zou daar nooit meer naartoe gaan. Succes met zoeken naar een alternatief.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi deze kaart !!!!!
    Mooi DP ook !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat een prachtige, feestelijke kaart voor je schoonzus. Leuk dat je GD mocht zijn.
    Wat jammer dat het restaurant de brunch afbelde.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooie felicitatiekaart, Fzphne
    Heel vrolijk en blij!
    Wat jammer dat het restaurant af heeft gebeld, hopelijk komt er een alternatief
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Net op tijd dus je plakpareltjes, feestelijke kaart is het geworden. Jammer hoor geen brunch.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En weer zo'n kaart waarvan ik dan denk "oh wat leuk!" Terwijl ik hem al gezien heb in het echt.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vrolijk kaart voor je schoonzus. Ze kon het vast wel waarderen ook zonder brunch.
    Bijzonder dat ze afbelden van het restaurant. Jaren geleden belde het hotel waar wij heen zouden op huwelijksreis af twee weken voor onze bruiloft. Kon ik niet echt waarderen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel leuke feestelijke kaart. Vrolijk met dat papier.
    Wat jammer dat de brunch niet doorging, komt er nog een herkansing voor jullie?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met de jarigen. Hoe verzinnen ze het op dezelfde dag jarig te zijn. Dan bedenk je creatieve oplossingen om het te vieren. Gaat het niet door…… wat wel doorgaat is dat je je schoonzus een hele leuke kaart hebt gegeven. Mooi model kaart ook, doe ik te weinig. Goed voor het papier, Haha. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Allereerst nog de Hartelijke Felicitaties met Andy. 💐 Dat jullie met elkaar een goed jaar tegemoet mogen gaan Daphne.
    Je maakte een prachtige kaart voor je schoonzus.👏 Ik kan me helemaal voorstellen dat zij er blij mee was. En leuk, dat je GD mocht zijn!
    Fijne dag nog vandaag.
    GROET en Voorspoed, Wilma. 🍀

    BeantwoordenVerwijderen