vrijdag 2 maart 2012

ATC

Elke maand orgaaniseerd studio QX (www.studiokuuks.nl) een ATC swap.
Op de site krijg je een heleboel uitleg over ATC. Echt leuk om te lezen en zeer uitgebreid!

Aan het begin van de maand wordt er een Thema doorgegeven. Het is dan de bedoeling dat je 3, 6 of 9 ATC maakt met dat thema. Daarna opsturen naar Els en zij zorgt ervoor dat je aan het einde van de maand weer 3, 6 of 9 verschillende ATC terug krijgt. Een soort "blinde ruil" dus.

Bijna elka maand doe ik mee, ATC maken is ook 1 van mijn vele hobby's.
Zo heb ik al meegedaan aan de Paddenstoelen Swap
En ook aan de Boten Swap:
Meestal maak ik 4 ATC. Els is nl altijd erg druk met het verzorgen van de Swap en daarom maak ik een extra kaartje voor haar, voor alle moeite!
Soms doen er wel 45 mensen mee, dus zij maakt 45 verschillende ATC (!!!!!).
Ze ruilt met elke deelnemer nl zelf ook een ATC.

Deze maand is het Thema: AFRIKA.
Leuk, ik ga me er snel eens over buigen, kijken wat er dan weer uit mijn handen komt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten