zaterdag 24 maart 2012

Swap, Lente in........(deel 2)

Via www.nederlandseswappers.blogspot.com heb ik meegedaan aan de swap Lente in......(stad naar keuze)Ik was gekoppeld aan Willy (www.freubels-freubels.blogspot.com) en heb van haar de volgende creatie ontvangen:
 Allereerst een mooie kaart met een persoonlijk woord erin.
Hier het swap kadootje.
Willy heeft gekozen voor de stad Parijs!!
Het luciferdoosje is mooi versierd in de kleuren blauw/wit. Met een hele mooie afbeelding bovenop.
 Een touwtje, met een bedeltje en een mooie vlinder.
De inhoud, een paar eitjes (die waren helaas tijdens het "vervoer" gebroken) en de mooie vlinders en bloemen op een piep klein knijpertje.
Het leek wel een klein mini vogel nestje, zo lief!
Deze spulletjes kan ik mooi gebruiken bij het freubelen.
Willy heel erg bedankt, ik vond het super leuk. Voor ons allebei was het de eerste keer, maar ik denk zeker voor herhaling vatbaar!!

2 opmerkingen:

  1. mooi!! jammer dat de eitjes zijn gebroken... Maar wel leuk is dat swappen hè, ik kijk al weer uit naar de volgende. Liefs, Wen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Willy heeft jou ook heel leuk verrast!! Een geslaagde swap van beide.

    Groetjes, Toos

    BeantwoordenVerwijderen