dinsdag 6 maart 2012

Gek op blik

Zelf heb ik ze al verschillende keren voorbij zien komen, DE GEPIMTE BLIKKEN.
Ik vind het een enorm leuk idee en dus heb ik er zelf ook 2 gemaakt, van halve liter blikken.

Ik heb de blikken eerst goed schoongemaakt en het etiket eraf gehaald.
Daarna heb ik ze met scrappapier omwikkeld en vast gemaakt met sticky glue.
Aan de bovenkant heb ik een kantje geplakt (met dezelfde lijm)


Het eerste blik heb ik een paar lintjes en kraaltjes aan gehangen, met aan de onderkant een bedeltje.
Verder nog wat steentjes en knoopjes erop (geplakt met het lijm pistool)


Het tweede blik heb ik versierd met een pompoenlintje en daaronder een gouden bling bling lintje.
Op het blik zitten kanten bloemen. Die heb ik ooit eens geklocht bij een fornituren zak.
De bloemen waren verkleurd en daarom waren ze afgeprijsd. Ik gebruik ze erg veel en de bloemen die verkleurd zijn bewerk ik met glimmer mist of inkt!!

Onder elk blik zitten pootjes. Dit zijn kraaltjes die ik eerst goud gespoten heb (spuitbus van de Action).
Dit idee heb ik van de blog van Petra (www.peetjes-freubelsite.blogspot.com) Ze heeft een ontzettend leuk blog en daarop staan hele mooie en leuke creaties met een hele duidelijke uitleg erbij hoe ze het gemaakt heeft.  :-)
De kraaltjes heb ik ook met het lijm pistool vast geplakt.

Mijn blikken staan op de kast, ik word er helemaal vrolijk van als ik er naar kijk!!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten