donderdag 1 maart 2012

Mijn eerste Vintage kaart

Hallo allemaal.
Ik was een poosje geleden lekker aan het rondsnuffelen op verschillende blog en toen kwam ik op de blog van Loesje (Nelleke). Haar originele blog naam is: www.loesjemaaktvannietstotiets

Hoe dan ook, Nelleke had zulke lieve Vintage plaatjes op het blog staan die ze met ons wilde delen......
Nou dat heb ik gedaan, ik heb ze meteen allemaal op mijn computer gezet. Was op slag verliefd!!

Afeglopen zondag heb ik van 1 van de plaatjes een mooie kaart gemaakt (tenminste, das mijn mening)

Het plaatje geprint op mat wit papier. Daarna een bijpassende basis kaart gezocht, het hempje van het meisje is precies de kleur van de basis kaart, past heel mooi.
Daarna heb ik het plaatje gemat op een donkerblauw kaartje en de randjes weer met roze bewerkt.
Toen een mooi ondergrondje, ik vond zelf de roosjes en kleuren heel erg lief bij het plaatje uitkomen.
(papier en basis kaart komen vn de Action, die hebben hele mooie, verschillende papier blokjes, "Vintage" heten ze.)
Toen nog een bloem met een brad erdoor en natuurlijk een stukje kant. Het stukje kant boven het plaatje is een "lusje", de andere 2 stukjes hangen los aan de bloem/brad.

Nou? Zeg nou zelf.....?! LIEF HE??!!!!!!!
Ik ga nog even bedenken aan wie ik hem op ga sturen. Maar voorlopig staat ze hier nog wel even, want ik kan er gewoon nog geen afscheid van nemen :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten