donderdag 22 november 2018

52 WTC

Ja hoor, wéér een week voorbij.
Vandaag is het donderdag, tijd voor een kaart voor 52 WTC:
Een schudkaart deze keer.
Ik blijf dat ook zo leuk vinden, schudkaarten maken.
De foto van de koekjes plukte ik van internet.
Bij 2 Sisters #21 vragen ze deze maand om een Kerstkaart met een afbeelding van Kerstkoekjes erop verwerkt, daar gaat mijn linkje dus ook naartoe.
Als schud materiaal gebruikte ik rode en gouden sneeuwvlokjes.
Op de kaart ook goud spiegelpapier verwerkt.
Verder valt er niet zoveel over te vertellen.
Het is een rustige kaart, maar toch bling bling, echt een Kerstkaart, al zeg ik het zelf.

Kreeg wat vragen over mijn "poppetjes" waar ik mijn blog mee afsluit.
Dit is "Bitmoji", het is een app die je kan downloaden.
Mijn dochter heeft het op mijn telefoon gezet, die kinderen zijn veel handiger met dit soort dingen.
Vervolgens heb ik het poppetje een uiterlijk gegeven zodat ze op mij lijkt (hihi, met wat fantasie natuurlijk)
Dan zoek ik een leuke activiteit uit, die mijn Bitmoji doet, maak ik een screenshot en plaats dat onder mijn berichtjes......gewoon omdat ik het leuk vind.
Ik heb dit idee bij Annerieke en bij Martha vandaan, maar zie het ondertussen bij steeds meer bloggers😊.

Fijne dag en tot een volgende keer.

21 opmerkingen:

  1. Wat een mooie schudkaart met het vierkante gedeelte Daphne.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe blingblingkaart met die kerstkoekjes. Je zou zo in die koekjes willen bijten!
    Leuke poppetjes, lijkt me ingewikkeld om te doen, maar vast leuk als je het onder de knie hebt...
    Fijne donderdag
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende schudkaart Daphne! En héérlijke koekjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke schudkaart heb je gemaakt.

    Groetjes,
    Yvonne.
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie schudkaart, Daphne. En die bitmoji is heel grappig. Ik heb het inderdaad al meer gezien. Gezellig.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb de bitmoji ook op mijn telefoon...maar ik schrijf nooit berichten op mijn telefoon, dus kan ik ze niet onder mijn berichtje krijgen. En ze zijn enig!! Ik stuur bijna elke morgen eentje naar mijn zoon via de app. Je kaartje is erg leuk. goed idee om de sneeuwvlokken als schudmateriaal te gebruiken. Ik heb er nog heel wat van...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooie schudkaart, prachtig gedaan ! En je bitmoji is ook leuk ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie feestelijke schudkaart Daphne. Ik dacht eerst dat de koekjes het schudmateriaal waren tot ik je tekst las ;P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schudkaart maken heb ik eigenlijk nog niet gedaan. Jij ben er ondertussen al een kei in. Wat ie deze kaart leuk geworden. Petje af ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schudkaarten ., altijd leuk !
    Heel mooi !
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een prachtige kaart geworden.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk zo'n schudkaartje. Ik vind ze altijd moeilijk en doe het liever niet! Maar deze goed gelukt! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk om er een schudkaart van te maken, heel erg mooi.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is zeker een echte kerstkaart, mooi!
    Je plaatjes zijn leuk, blijf ze vooral plaatsen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk kaartje heb je gemaakt! Leuk dat je weer meedoet met onze challenge bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig is je kerstschudkaartje Daphne...zo gaaf met die kerstkoekjes erin...

    groetjes
    Rosina
    DT52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat wil ik ook zo'n bitmoji!!!!
    Kaart had ik al gezien en bewonderd, doei kus
    mam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi hoi Daphne,
    Heel leuk zeg dit schudkaartje in kerstsfeer
    Ja die Bitmoji's zijn superleuk
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie schudkaart heb je gemaakt Daphne!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Aha, leuk om te weten van die plaatjes...Bitmoji's
    Het leuke aan een schudkaart is dat je er wat mee kunt! Niet te hard schudden met deze prachtige kaart, anders worden de koekjes nog kruimels...:)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat leuk gemaakt zo ! geslaagd kaartje
    fijn dat je (weer) meedoet deze week !
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen