donderdag 1 november 2018

52 WTC maand challenge

Vandaag ben ik er met een Kerstkaart die ik mee laat doen aan de oktober challenge van 52 WTC.
Maak een Kerstkaart met een krans erop.
 Voor mij een pittige challenge, want ik heb niet zoveel met kerstkransen.
Maar na het maken van de kaart van ons achterneefje bedacht ik dat ik hiermee wel aan de slag kon.
Ik sneed de rondjes om de krans te maken uit donker rood papier en bouwde de krans verder op met "takjes" die ik uit sneed net mijn BigShot en een takken mal. De takjes knipte ik los, zodat ik allemaal kleine takjes overhield.
Die op de krans gelegd en toen ik tevreden was heb ik alles vast gelijmd.
 De strik maakte ik van echt lint.
Plakte ik op de krans en daar ging weer een glitter steentje op.
De tekst stempelde ik los van elkaar op 2 kleine labeltjes (zelf gesneden met mijn BigShot en een nieuwe snijmal) met Versamark en embossing poeder.
De takjes op de krans zijn gemaakt van 2 tinten groen,  om wat meer diepte te krijgen.
Op de krans plakte ik nog wat kleine sterren en engeltjes, die ik met een pons  maakte.
Ik gebruikte hiervoor  goud papier.

Het achtergrond papier komt uit een blok van Action.
Een Kerst papierblok, wat ik eindelijk weer kon kopen.
Ik vond de takjes op het papier wel héél toepasselijk.

Ik plaatste veel berichtjes de laatste tijd op mijn blog.
Zaterdag ben ik er weer, want ik heb iets moois gewonnen bij Valerie wat ik jullie wil laten zien.
Tot dan, fijne (Kerst kaarten) dag.





14 opmerkingen:

  1. Toch wel heel mooi met zo'n krans! De bigshot... ik heb hem ook staan en gebruik hem eigenlijk nooit.. Toch maar weer eens pakken, al heb ik weinig stansen.
    Jij hebt alweer een prachtige kerstkaart! Hoeveel heb je er nu al?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi hoe je je krans ineen geknutseld hebt!
    Fijne donderdag
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kerstkrans heb je gemaakt, mooi kaartje! Bedankt voor je deelname bij 52WTC.

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Daphne, leuk hoe je de krans hebt opgebouwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Daphne,
    Leuk idee om zo een kerstkrans te make, het is je goed gelukt!
    Mooi kerstkaartje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi hoe deze krans ontstaan is !
    Gaaf resultaat !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart, heel creatief!
    Dankjewel voor de feestelijke verjaardagskaart! We zullen de kurken laten knallen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie kaart, met een prachtige krans, super ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je weerstand voor kransen is niet waarneembaar, het is een prachtig exemplaar Daphne, erg mooie elegante kaart is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Daphne wat een prachtige en sfeervolle kerstkaart ♥♥♥
    Blij dat je gewonnen cadeau in de smaak valt ...
    Fijne vrijdag ... lieve & creatieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi gemaakt !
    fijn dat je meedoet met deze challenge,
    grtjs, martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supermooie kaart met krans ,dankjewel voor je prachtige bijdrage .
    We hopen je de volgende keer weer hier te zien !!
    Groetjes van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de Challenge!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen