vrijdag 16 november 2018

Kerstkaart, ik ga nog even door.

Gisteren was ik alweer een dagje vrij.
En na de huishoudelijke verplichtingen ook nog knutsel tijd vrij gemaakt.
Ik had zo'n leuk plaatje liggen van Mylo and Friends en daar wilde ik een kaart mee maken.
Het ontbrak echter aan een leuk idee totdat ik de sketch van Freshly made Sketches , #363 zag.
Dit is wat ik er van maakte:
Een mooie CAS kaart.
Heel geschikt voor deze leuke Mylo.
Klein stukje dp, gemat op rood papier, plaatje ook op wit en rood gemat en de tekst met Versamark en zwart embossing poeder gemaakt.
Ik was heel snel klaar, het was bijna eng, hihi.

Verrder mijn vrije dag goed besteed, veel met Lila naar buiten geweest en genoten van het mooie weer.
Ook maar meteen voor 2 dagen gekookt, want er mag weer gewerkt worden vandaag en dan vind ik het heerlijk als er al eten klaar staat.

Morgen weer een kaart!
Fijne zonnige vrijdag.


11 opmerkingen:

  1. Door tijdgebrek had ik wat berichtjes gemist, maar bij deze ben ik weer bij met kijken.
    Een leuk modelletje, scrapling en kerkstkaart.
    Alles zo mooi gemaakt en heel mooi scrappapier zit er in.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart is dit geworden, Daphne. Super!
    Werk ze vandaag. En ja, dan vind ik het ook fijn als het eten klaar staat. Ben pas om 7 uur thuis op mijn werkdagen en dan is meteen aanschuiven wel zo prettig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is erg leuk Daphne, grappig dat Mylo plaatje, ik heb er ook nog een aantal liggen en geloof dat ik maar doorga met kerst kaarten maken😉😉
    kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Daphne,
    Mooi Caskaartje heb je gemaakt fijn dat je dan zo geholpen bent middels een sketch!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg. Mooi hoeft niet altijd moeilijk te zijn. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Soms is de inspiratie even weg. Heb je een afbeelding en dan....?! Gelukkig is er zo wel wat te vinden en is jouw kaartje helemaal een Daphne kaartje geworden. En ook wel eens lekker, een snelle kaart. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart Daphne, mooi CAS! Klinkt als een lekkere vrije dag die je had, kan zo fijn zijn hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb ik ook zo vaak, geen inspiratie.. of steeds weer in hetzelfde vervallen...
    Maar een sketch kan inderdaad helpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super-cute image and a super-cute card! Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog,
    I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density,
    which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    หนัง 2016

    BeantwoordenVerwijderen