zaterdag 24 november 2018

Kaart voor Colien.

Bedankt voor de reacties op mijn schud-kerstkaart.
Veel mensen vinden dat toch wel heel leuk, een schudkaart,  lees ik in de berichtjes.

Vandaag een kaart die ik maakte voor Colien.
Ze werd 50 en mocht héél veel kaarten ontvangen schreef ze op haar blog.
Ik maakte er ook 1 voor haar:
 Ik maakte een kaart met zwart, wit en rood.
Lekker opvallend en feestelijk.
Op de voorkant (weer) de leuke tekst stempel gebruikt, "time to drink champagne and dance on the table", gemaakt met Versamark en zwarte embossing poeder.
 Als de kaart plat ligt zie je al dat de binnenkant....
 Bestaat uit een pop-up gedeelte.
Ook binnenin gebruikte ik veel zwart-wit en sneed ik de 50 en Happy Birthday uit, uit knal rood papier!
De pijlen aan beide kanten zorgen voor alle aandacht op de 50 en de tekst.

Op de achterkant van de kaart schreef ik een persoonlijke tekst voor Colien.

Wens ik iedereen een heel mooi weekend.



9 opmerkingen:

  1. Wat een feestelijke kaart! Ik maakte dit model ook pas geleden, zo leuk! Haha, nog een die op de tafel mag dansen XD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze heb je ook weer geweldig leuk gemaakt Daphne.
    Mooi vanbuiten en mooi vanbinnen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Daphne,
    Mooi zeg dit draaikaartje ook superleuk gemaakt in een mooie kleurenstelling!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke vrolijke popup kaart!
    Hahaha, Colien kan er niet omheen dat ze 50 wordt dat heb je haar goed duidelijk gemaakt op deze manier:)
    Toppie gedaan!
    Ook een heel fijn weekend toegewenst, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk Daphne, mooi dat rood bij het zwart/wit.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een kaart met verrassing. Geweldig en heel mooi gemaakt. Dit zal Colien zeker waarderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi deze pop up kaart voor Colien!
    Zo'n modelletje ziet er ingewikkeld uit maar is zo leuk om te maken!
    Ik maakte hem voor mijn moeder toen ze 85 werd, die staat nog steeds op de buffetkast bij haar.
    Je kunt er lekker veel op kwijt, Colien zal zeker weten nu dat ze bij de club
    Van vijftigers hoort haha.
    Je schudkaart is prachtig, die vind ik ook altijd zo leuk!
    Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog vandaag, altijd gezellig om te lezen.
    Fijne avond
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer zo’n mooie kaart. Ik blijf me er steeds weer over verbazen wat je allemaal verzint.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave kaart! Aan de voorkant kon ik niet zien dat er zo'n ingewikkeld vouwwerk achter zat... en dat papier is ook zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen