donderdag 14 maart 2019

52 WTC, deel 11.

Vandaag alweer een kerstkaart, die ik link bij 52 WTC. Het is tenslotte donderdag.
Maakte ik voor de challenge van Januari  Deze kaart, vandaag 1 die er op lijkt en toch anders is:
Deze keer met een Kerstmannetje en een kerstboompjes erbij.
De kerstman is gekleurd met distress inkt.
Een klein stapeltje kadootjes onder de boom mag natuurlijk niet ontbreken, ook gekleurd met distress inkt.
 Op de labeltjes die in de kaart geschoven zijn heb ik de tekst gestempeld.

Nog steeds lukt het mij om elke week een Kerstkaart te maken.
Ik heb alweer een klein voorraadje liggen.

Morgen ben ik terug met een kaart die ik maakte als gastdisigner voor Carlin's kaartenparadijs.

Fijne dag allemaal.


24 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met de labeltjeq ervan in!
    Gefeliciteerd met je toffe prijs bij 52 weeks to Christmas! Leuk dat je samen met je moeder zal gaan!
    Fijne donderdag
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kerstkaart Daphne en proficiat met je winnend kaartje !
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC . groetjes Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor, Daphne, mooi gedaan.
    Gefeliciteerd met je gewonnen workshop.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje Daphne, en van harte met je gewonnen prijs!!!

    liefs Annemarie en MeritDt52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, leuk met de labels zo ingestoken. Ik las ook dat je een prijs gewonnen hebt, wat een gave prijs zeg, veel plezier alvast ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je prijs, leuk dat je er zo blij mee bent, veel plezier!
    Leuke kerstkaart!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje leuk met die labeltjes
    gefeliciteerd met je prijs
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, een heel mooie kaart, super met die labels erbij ! En proficiat met je prijs ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooi kerstkaartje en leuk die labels erbij. Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi dit kerstkaartje Daphne zo leuk met die tagjes
    en gefeliciteerd met je prijsje ...ben benieuwd wat voor moois je daar gaat leren
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind die labeltjes in de kaart echt super.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Daphne
    Wat een leuk kerstkaartje zo met die labeltjes!
    Laat me raden het kaartje wat je morgen laat zien die ken ik denk ik al!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kerstkaart Daphne. Mooi model en lieve labeltjes :). Gefeliciteerd met je gewonnen workshop, gaaf joh!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi gedaan Daphne! Ik heb even terug naar beneden gelezen. Nog van harte gefeliciteerd met jullie tweetjes. Gelukkig niet ziek geworden en nu een mooi jaar maken van 49. Je kamer ziet er nu vast al niet zo netjes meer uit....hahaha.
    En wat leuk dat je een workshop van Willy hebt gewonnen! Misschien komen we elkaar wel tegen.
    Lieve groet,
    Monique DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooi geworden !
    En geniet van de workshop !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuke kerstkaart Daphne, je voorraad groeit zo gestaag!! En las ik dat nu goed dat jij een workshop van mij hebt gewonnen? Wat leuk!! Ik hoop dat je hem gauw een keer komt inwisselen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart heb je gemaakt!Ook veel plezier gewenst bij de workshop!
    Groetjes Suzan DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart, leuk model en mooi met de labels erin. Fijn zo'n stapel verjaardagskaarten, dan voel je je extra feestelijk en zo leuk dat er ook extra voor Jade bij zaten. Gave slinger maakte je voor haar, mooie kleurencombinatie.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen