vrijdag 8 maart 2019

Jarige zus van kanjer.

Oh oh, wat zijn jullie allemaal nieuwsgierig naar de foto van mijn opgeruimde tafel/hobby hoek.
Nou, hou je vast, hier komt ie.
Dit was vóór:
Erg hè!!
Maar nu ziet het er dus zo uit:

Sjonge jonge....wat een verandering hè!
Niet alles "netjes" achter een deur of in een la, maar wel alles binnen hand bereik en toch ruimte om me heen. Hier en daar wat spullen anders neer gelegd en wat kleine kastjes verplaatst die op mijn tafel staan.
Ik ben blij, het is weer lekker handig én opgeruimd!!

Zoals vele van jullie al zeiden, ik kwam van alles tegen wat ik niet eens meer wist dat ik het had.
En.......daarbij kwam ook de inspiratie meteen naar boven.

Nadat de klus geklaard was liep mijn hoofd over van ideeën en heb ik voor een jarige zus van een Kanjer, die van éénhoorns houdt, deze kaart gemaakt:
Met een stencil (vond mijn mapje weer terug, waar verschillende stencils in zitten) maakte ik eerst de wolken achtergrond.
Ik maakte de wolken met 3D paint van Action, natuurlijk in de kleuren die bij een éénhoorn horen. Deze verf geeft een heel mooi glaasje.
Daarna kleurde ik de regenboog en éénhoorn, ook met 3D paint en knipte ze uit.
Het zijn magneetjes.
Magneet tekenvellen, die ik ooit kocht bij Action en, je raad het al, ook terug vond bij het opruimen.😊

Het hartje sneed ik uit de voorkant.
De tekst maakte ik met Versamark en goud embossing poeder.
De éénhoorn komt met zijn hoofdje door het hartje gluren.
Als de kaart open gaat zie je de hele éénhoorn.
Ik heb de hoorn, de sterren op haar rug en de hoefjes met gouden glitters bestrooid.
Binnenin kregen ook de wolken wat glitter.
Bij K&K #3 vragen ze om een kaart waarbij je een mask of stencil gebruikt heb.
Daar link ik deze kaart dus maar meteen.

Het is heerlijk om aan mijn opgeruimde tafel te zitten.
Ik heb zondag, samen met Jade, daar wel 3 uur geknutseld.
Ik maakte deze kaart, Jade maakte armbandjes.
Het was héél gezellig!!

Morgen en zondag zijn Jade en ik jarig!!
Ik was dus zeker niet van plan om ziek te worden (Vertelde gisteren dat ik het steeds zo koud)
Dit weekend vieren we feest!!

We hebben al een paar kaartjes ontvangen, spannend hoor.
Zaterdag en zondag gaan we ze pas open maken!
Fijn weekend en tot gauw.






18 opmerkingen:

  1. Metamorfoses, je kan weer gewoon knutselen. Het is een klus, maar Het resultaat is heel dankbaar en ook nog eens te zien.
    Wat is jouw kaartje leuk geworden. Grappig dat doorkijkje. Enne...zeker niet ziek worden hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een verschil!
    Je kaartje is prachtig geworden! Heel leuk dat de eenhoorn door het hartje kijkt en alle glitter past er ook perfect bij.
    Hartelijk gefeliciteerd! Ik ga je direct op mijn kalender zetten, wist niet wanneer je jarig bent. Ik vrees dat een kaartje dit jaar niet gaat lukken, ben ook grieperig. Ik ga zo wel werken, maar daarna maar mijn bed in.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een hele klus geweest dat opruimen, maar fijn dat je werkplek weer lekker opgeruimd is.
    Alhoewel wij vaak in de grootste troep het beste kunnen knutselen..maar dan moet er daarna wel opgeruimd worden, ik zit gewoon in de eetkamer.
    Schattig kaartje heb je gemaakt met die eenhoorn.
    En heel veel feestvreugde toegewenst voor het weekend!!!!

    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ja..., ik was echt benieuwd naar je opgeruimde werkruimte! Het is ook zo herkenbaar... Wat heb jij veel spullen zeg.. Weet je alles ook steeds te vinden?
    Alvast van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je fit genoeg bent om het weekend jullie feestje te houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo hé....fijn dat zo'n opgeruimde plek meteen voor inspiratie zorgt. Een super leuke kaart voor een jarig Jetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat heeft je hobbyhoek een metamorfose ondergaan. Dit werkt natuurlijk veel prettiger. En dat je vergeten dingen terug zou vinden is geen verrassing met zo’n “puinhoop” 😀😀.
    Veel plezier het weekend met jullie verjaardagen en het open maken van alle post.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker opgeruimd, zo'n hoekje mis ik nog, maar wie weet . . . Leuke kaart heb je gemaakt voor en kanjer.
    Gefeliciteerd met jullie verjaardagen, fijn feest

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie, opgeruimde plek zo. Ik kan me voorstellen dat jullie daar heerlijk hebben zitten knutselen samen.
    Mooie kaart. Zo zorgvuldig over nagedacht en uitgevoerd. Leuk!
    Alvast gefeliciteerd en fijne verjaardagen gewenst.
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow, wat een metamorphose !Kan je weer lekker aan de slag en voor zondag: fijne verjaardag<;<maak er een leuke dag van ! A

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart gemaakt in je opgeruimde kamer. Hihi. Nu weer rommelig? Tenminste dat is mij. Na 1 kaart maken alles weer uit de kast.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart en je kan weer aan de slag in je opgeruimde hoekje.
    Alvast van harte proficiat met jullie verjaardag.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Daphne,
    Woow geweldig mooi opgeruimd,fijn met Jade geknutseld!
    En ja..... ik wist het, vandaag komen hoogstwaarschijnlijk de felicitatiekaarten binnen voor jou en Jade !
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig opgeruimd en een mooi kaartje voor de kanjerlijst en onze challenge bij K&K natuurlijk niet te vergeten. Bedankt voor het meedoen.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Daphne, leuk zijn de techniekjes die je hebt toegepast! Wat ziet je kamer er netjes uit, dat is nu fijn werken denk ik. Gezellig weekend met jullie verjaardagsfeestjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Knap gedaan. Wat tof die bureau onderlegger vol foto's!
    Geniet van jullie feestweekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje met de eenhoorn!
    Leuk om te zien hoe je kamer is omgetoverd tot een opgeruimd paleisje!!!!
    Goed gedaan!
    Heel fijne dag verder, en van Harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen!
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Als eerste van harte gefeliciteerd met jouw en je dochters verjaardag. Je kamer ziet er weer handig werkbaar uit en zo heerlijk om lekker met je dochter aan de slag te zijn.
    Hele mooie kaart met de eenhoorn. Hoe gebruik je de 3D paint voor de wolken, gewoon met water en kwastje?
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik dacht toch stellig dat ik op deze prachtige kaart had gereageerd. Nee dus. Bij deze, hij is heel mooi met die wolkjes!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen