vrijdag 15 maart 2019

Gast disigner

Wat heb ik veel leuke reacties gekregen op mijn gewonnen workshop bij Willy.
Ik ben echt héél erg blij met mijn prijs.
n
Het is best een eindje rijden vanaf mijn huis en dus heb ik mijn moeder gevraagd of ze mee wil. Dat wil ze heel graag.
We maken er gewoon een gezellig dagje uit van.
Ik hou jullie op de hoogte!

Omdat ik in Januari in de top 3 stond met deze kaart, bij Carlin's Kaartenparadijs mocht ik gast disigner zijn.
De opdracht is: maak een kaart met thema Pasen of Lente en niet vierkant of rechthoek.
Ik maakte deze kaart:
Persoonlijk heb ik niet zoveel met Paaskaarten. L
Maar Lente hou ik wel van.
Ik bedacht meteen om een kaart te snijden in de vorm van een paasei.
Daarna ging ik door met het thema Lente!!
Ik stempelde een straatje en maakte daar een kader omheen.
Fietsen hoort voor mij echt bij de Lente.
En veel bloemen natuurlijk ook.
Dus stempelde ik een meisje op de fiets, kleurde haar met distress inkt en knipte dat uit.
Daarna heb ik veel bloemen (en blaadjes) gesneden met mijn BigShot en gebruikte hiervoor vrolijke papiertjes met veel groen.
 Een tekst "the sun is shining" past ook helemaal bij de Lente.😉

De kaart is al verstuurd naar een blogvriendin (Martha) omdat ze goed nieuws heeft gekregen (vandaar ook de tekst😊)
Maar ook omdat ze mij geholpen heeft met het vinden van een patroontje voor een kaart die ik graag wilde maken.
Ik zocht me rot, kreeg een mailtje van Martha, ze vroeg wat ik zocht en toen was het zo voor elkaar. Ook dàt maakt het bloggen zo leuk!!

Fijn weekend allemaal.
Als het weer zo blijft kunnen we lekker knutselen😉

18 opmerkingen:

  1. Leuke voorjaarskaart! De ovale vormvis perfect voor een paaskeert...
    Mag ik je een tip geven voor dergelijke robde en ovale kaarten? Als je je basiskaart gestanst hebt heb je altijd een rechte vouw. Als je je vorm nog eens stanst en er bovenop kleeft, dan heb je je mooie vorm weer. Ik ben niet zo'n pietje precies, maar vind het wel jammer als je die vouwrand ziet... geen kritiek hoor, gewoon een tip. Je mooie kaart komt dan nog iets méér tot zijn recht.
    Fijne dag
    En ik kijk al uit naar jullie workshopverslagje!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke vrolijke kaart Daphne!
    Mooi met de bloementoef.
    Lief dat je Martha een goednieuws kaartje stuurt. De zon schijnt in ieder geval op je kaart😉.Hier is het eindelijk eens droog in de ochtend.
    Zo maar eens snel op mijn fiets de boodschappen doen.
    Gefeliciteerd met je gast designerschap en je gewonnen workshop. Gezellig met moeders op pad, maak er een leuke dag van.
    Kunnen wij straks genieten van het moois dat jullie daar leren.
    Lieve groetjes en alvast goed weekend,Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zonjig kaarthe, dat heb je heel leuk gemaakt zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi blij ei! Hoe doe je dat met je emoji? Ik vind ze super.
    Net als je kaart, die is prachtig!! De vorm, maar hoe je hem hebt opgebouwd ook. Super!
    Fijn weekend, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig met je moeder op stap om te gaan genieten van je gewonnen prijs.
    Ik vind het ei een echte vrolijke voorjaarskaart. Spannend wat anderen gaan doen met jouw opdracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig om samen naar de workshop te gaan. En zeker een workshop van Willy, je boft maar met zo´n prijs!
    En wat een leuk idee om de kaart in de vorm van een ei te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zie je nou wel dat het een leuke kaart is!!! En die tip van Nancy, hierboven, is er ook een om te onthouden.
    Heb je al contact met Willy gehad?
    kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daphne bedankt om onze Gastdesigner bij Carlin's Kaartenparadijs te willen zijn.
    Je hebt voor onze lopende challenge een prachtig voorbeeld gemaakt, daar zijn wij heel blij mee.
    Erg leuk en mooi gedaan.
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie lentekaart met een vleugje pasen erop, of is het anders om? ☺
    Leuk dat je gastdesigner wou zijn bij Carlin's Kaartenparadijs ,nogmaals bedankt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Daphne
    Jaaaaa deze kaart staat prachtig te pronken op ons dressoirtje, zo leuk dat je af en toe echte post krijgt, ik ben er superblij mee!
    Leuk dat je designer mocht zijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij hebt een idee en dan lukt het je ook om dat idee te maken en heb je alweer een mooie kaart. Knap hoor. Veel plezier samen met je moeder op de workshop.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke lentekaart in de eivorm, de fietsster en de bloemen maken het vrolijke gevoel helemaal af. Leuk is dat bloggen toch, elkaar helpen en steunen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Daphne,
    Ik heb ook niet zoveel met paaskaarten, maar lente is leuk! En jouw kaart is zeker leuk! Goed bedacht in de vorm van een ei. En bloggen is zeker heel leuk, maar dat wisten wij al...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vrolijke echte lentekaart, nog 2 nachtjes slapen en dan gaat de zon weer schijnen en minder wind, ideaal fietsweer

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is een leuke lentekaart Daphne! Gezellig tafereeltje heb je gemaakt, vrolijk met de bloemen erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een fleurige lentekaart. Leuk met al die bloemetjes.
    En idd mooi knutselweer vandaag ;-). Ik was heerlijk aan de naai.
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart weer, doet me zo denken aan het voorjaar, straks weer heerlijk fietsen....Liefs Claire

    BeantwoordenVerwijderen