zondag 31 maart 2019

Kleinigheidje ingepakt (en camping siezoen)

Afgelopen woensdag heerlijk zitten "kletselen" met mijn moeder.
Ondanks dat mijn hoofd vol zat van een verkoudheid en er een kleine hoofdpijn op kwam zetten, heb ik toch een aantal kaarten (af) gemaakt.
Jammer dat ik 's avonds totaal afknapte.
Donderdag slecht wakker geworden en geen puf voor wat dan ook (ook geen Kerstkaart geplaatst).
Paracetamol genomen en mezelf naar mijn werk gesleept......en zo is het nu eigenlijk nog steeds.
Ik voel me vervelend, heb hoofdpijn, alles doet zeer, ben moe en knap steeds af (als de paracetamol uitgewerkt is)

Het camping seizoen is begonnen,  maar ik heb niet veel gedaan.
Hoe fijn is het dan dat de kinderen groter zijn en zij wel veel konden doen, terwijl mamma zuchtend en steunend rondliep.
De voortent staat en vannacht zijn mijn man, onze jongste, Jade, onze oudste, Jesse met zijn hond Lila blijven slapen!!
Dapper hoor, ik ben met middelste, Mylo, lekker naar huis gegaan, in mijn eigen warme bedje geslapen.

Lila vindt het geweldig op de camping, ze heeft de dag van haar leven gehad.
Zoveel te zien, zoveel leuke mensen, andere honden en lekkere luchtjes.
En....water!! Voor de deur!! Blijer kun je een Labrador niet maken.

Dat wordt vast, ondanks de vervelende start voor mij, een geweldig seizoen!!

Mylo had een feestje en hij vroeg of ik de reep chocola,  die hij wilde geven, met wat geld, even leuk in wilde pakken.
Dat lukte wel, knutselen is lekker ontspanning, ook als je niet fit bent.
Een vrolijk papiertje om de reep geplakt.
Daarop een katoenen stukje lint, een paar blaadjes, en bloem en een magneetje met een hartje erop. (Het is voor een meisje😉)
Tekst was niet nodig zei Mylo, maar hij vond het veel leuker geven zo.

Vandaag doe ik lekker "niks".
Vanmiddag gaat hier in huis de voetbal aan, dan ga ik er gezellig bij zitten met een haak werkje.
Of ik duik mijn bed (weer) in als dat nodig is.
Fijne zondag en tot blogs.

21 opmerkingen:

  1. geniet van je lazy day, ga je vast ook wel wat door opknappen!
    Leuke kadoverpakking!
    Staan jullie dan op een camping dicht bij huis?
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo´n mooi ingepakte chocoladereep geeft inderdaad veel leuker weg.
    Beterschap, Daphne. Hopelijk ben je snel weer opgeknapt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zit hier ook met een vol hoofd en keelpijn... Voorlopig onder controle proberen te houden met paracetamol. Veel beterschap in elk geval!
    De chocolade is heel erg mooi ingepakt zo, leuk om te krijgen! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Daphne
    Wat Vervelend dat je niet fit bent, wat dat betreft is deze winter met griep erg langdradig, ik ben ook een tijdje niet erg fit geweest en meerderen met mij, nu ben ik weer fit, dusvlekker rustig aan doen!
    Mooie verpakking heb je gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O jakkes, vervelend als je zo tegen de griep aanhangt, beterschap. Je hebt nog wel een mooi cadeautje gemaakt, dat valt vast in de smaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke verpakking voor de chocola, zo smaakt het nog lekkerder . . .
    Mooi plekje hebben jullie, idd super voor Lila

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo te zien hebben jullie een heerlijk plekje op de camping. Ik hoop voor je dat de rest van het seizoen positiever voor jou verloopt dan dit eerste weekend.
    Je hebt de reep mooie verpakt. En inderdaad veel leuker geven zo.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele vrolijke verpakking heb je voor de chocolade gemaakt Daphne. Leuker geven én krijgen zo. Wat hebben jullie een mooi plaatsje daar aan het water, wordt maar snel weer beter.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet de reep chocola er zo gezellig uit, leuk gedaan! Ohh die Lila, je ziet aan haar dat ze het fijn heeft. Beterschap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kadootje. Hopelijk ben je gauw weer fit. X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooi kadootje om te geven, hopelijk knap je snel wat op!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou jammer dat je nog niet helemaal 100 % bent, maar even zo'n lazy dagje is natuurlijk ook wel lekker. EN dan op je gemakje zitten knutselen... de verpakking voor de reep ziet er gezellig uit. Leuk met dat hartje voor het meisje. Hij vindt haar zeker lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beterschap. Hopelijk ben je gauw weer fitter.
    Mooie chocoladereep. Leuk weggeven zo!
    Een fijn seizoen op de camping. Heerlijk zo aan het water voor jullie en voor Lila ;-).
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou, ik hoop dat je inmiddels een beetje opgeknapt bent... Niks fijn zo'n vol hoofd! Of heb je misschien ook last van de polletjes? Hier lopen er ook een paar te niezen en te snotteren...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bah balen zo'n verkoudheid die zo in je hoofd blijft hangen, ik hoop dat je je al een beetje beter voelt. (Bij mij bleef hij 2 weken hangen, bleh).
    Je zoon heeft gelijk, zo is een chocoladereep veel leuker cadeau geven.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ooh, jij ook al. Vorige week heb ik mij ook naar het werk gesleept. Donderdag vrij, dus bed dag. Vooral hoesten.
    Toch het cadeau nog mooi ingepakt.
    Hopelijk knap je gauw op dat je ook weer van de camping kan genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Daphne, aranka heeft het de druk met haar eigen sociale media: insta, Snapchat,... Mijn blog daar heeft ze geen tijd voor! En het fototoestel kreeg ze al, omdat ze in de lente ook al foto's wil nemen. Een vroeg kado, maar ze wou het al jaren, nu kan ze er echt goed zorg voor dragen en ze maakt er prachtige foto's mee! X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. He jakkes, dat ziek zijn. Beterschap. Wel rust nemen hoor. Ziek is ziek. Daar moet je maar gewoon aan toegeven. Daaagg.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geweldig plekje hebben jullie daar, dat wordt vast veel genieten als je weer wat beter bent!! En wat lief dat je toch nog iets zelf hebt gemaakt terwijl je je helemaal niet fit voelt, super mooi verpakt en hele gave kleurtjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mooi plekje, zo te zien en wat is de hond toch weer gegroeid !

    BeantwoordenVerwijderen