zondag 17 maart 2019

Oude techniek

Vanmorgen, toen ik wakker werd was het droog en scheen de zon......
Ik keek mijn ogen uit en werd (bijna) gek van geluk😁.
Maar nu ik dit berichtje aan het typen ben komt de regen alweer met bakken tegelijk naar beneden, bah bah!!

Dan hier op mijn blog maar een vrolijke Paas/voorjaarskaart:
 Ik gebruikte een oude techniek, het "Repeat" Stempelen.

Vorig jaar was er een challenge bij, volgens mij K&K, met deze techniek.
Ik maakte toen verschillende kaarten hiermee en kon bijna niet meer ophouden, zo leuk!
Gisteren zat ik door mijn blog te bladeren en kwam deze kaarten weer tegen. (Kijk oa HierHier en Hier)
Leuk, ik ga er weer eens iets mee doen bedacht ik mij!
Ik heb ik de hele middag zitten knutselen (het was toch slecht weer) en maakte onder andere deze kaart.
Met een klein zakje paas eitjes erbij gaat deze kaart naar een vriendin, die ik een bedankje wil geven.

Mijn kaart doet mee bij:
Addicted to Stamps:#172, Lente. (Pasen hoort bij de Lente.....?!
Ik hoop dat dit goedgekeurd word, anders haal ik mijn linkje weer weg)


Vanmiddag komen mijn ouders en zus hier.
We gaan met elkaar Sushi maken en daarna gezellig eten.
Vooral onze oudste vind dit erg leuk om te maken en we zijn er allemaal gek op.

2de Kerstdag aten we ook Sushi, gemaakt door oudste.
De Sushi die klaar was zette we toen vast op tafel..........vanaf dat moment weten we ook dat Lila al zo groot is geworden, dat ze met haar voorpoten op tafel kan springen.
Dat deed ze namelijk en met haar tong likte ze langs de Sushi en had er in 1 keer 4 te pakken.
Hap, slik, weg, razendsnel was ze😂.
Terwijl ze van ons een standje kreeg over dat hondjes geen vis eten, dat garnalen of tonijn ook niet goed voor hondjes  zijn en dat het niet te hopen was dat ze er ziek van zou worden, likte ze héél onschuldig haar bekje af en keek uitdagend naar ons......het ontbrak er nog maar aan dat ze geen boertje liet😂😂

Vanmiddag zetten we de Sushi die klaar is dus maar veilig in de kast😉.

Fijne zondag!

17 opmerkingen:

  1. Leuke kaart!
    Veel plezier vanmiddag en eet smakelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, ha leuk verhaaltje en leuke kaart.
    tot straks.
    kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke techniek hè? Deze kaart is dan ook weer heel mooi!
    Eet smakelijk met de Sushi straks. Het is niet mijn favoriet maar krijg ook hapjes genoeg vanmiddag met Lau's verjaardagsfeestje.
    Fijne zondag, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Daphne
    Wat een leuk kaartje gemaakt met leuke techniek!
    Veel plezier met elkaar en eet smakelijk,leuk verhaal van Lila, Saartje is niet zo groot en kan nooit bij de tafel, zal trouwens ook niet zomaar iets pakken is wat dat betreft nogal geduldig en wacht tot ze iets van ons krijgt das wel handig....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke kaart, Daphne.
    Haha....die Lila toch. Ik wens jullie een fijne middag )en Lila ook ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, een techniek die duidelijk weer de kast uit moet, erg luk. En ja, labradors he.... hun leven gaat over eten, hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart!
    Was de sushi lekker? Ik bedank.....ben allergisch voor heel veel soorten vis en voor garnalen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou ik ben heel benieuwd of de sushi allemaal goed gelukt is. Lijkt me een heel werk, mar wel ontzettend leuk om het samen te maken (en daarna op te eten) Ik heb pas weer sushi geprobeerd en ik vind het echt niet lekker. Peter moest zijn mening herzien...grappig, hij vond het nu wel lekker, dus wie weet leer ik het ook nog eens eten.
    Je kaart met deze techniek is super. Blijft er leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OMG what fun!!! Thanks so much for playing in our challenge at Addicted to Stamps!
    Darlene
    ADDICTED TO STAMPS
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop by for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier was het vandaag eindelijk weer eens een droge dag, ik had er alleen niets aan omdat ik een binnenharkt had. De vooruitzichten worden nu echt beter, kunnen we naar buiten.
    Leuke kaart is dit weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart! Met met die herhalende stempel.
    Hopelijk hebben jullie gezellig gegeten samen.
    Fijne, zonnige maandag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke gezellige kaart Daphne! Ohh die ondeugende Lila, ik zie het voor me, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een vrolijke kaart met de kip en haar eieren. Grappig ik heb gisteren ook 3 kaartjes met herhaaldelijk stempelen gemaakt. Tja, hondjes lusten blijkbaar toch sushi, hopelijk gisteren lekker gegeten.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tekst en herhaling hebben altijd zeggingskracht! Leuke kaart maakte je..
    O, die Lila... zo vlug als water... Is ze er nog ziek van geworden?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Sorry maar ik moet toch een beetje lachen om je sushi verhaal en doet me denken aan toen onze hond in een beweging de gehakt van mijn mans bord at. Ik heb toen zo gelachen om het gezicht van mijn man dat onze hond dacht dat hij iets geweldigs had gedaan en heel triomfantelijk ging zitten en ons één voor één aan keek.
    Je kaart is schettig...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik deed de techniek onlangs ook nog eens, blijft tof! Die Lila toch!
    Ik ben benieuwd naar je doosjes, laat ze maar eens zien 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gezellige kaart met die kip. Mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen