dinsdag 19 maart 2019

Het voorjaar komt eraan.

Bedankt dat jullie steeds weer leuke reacties op mijn berichtjes plaatsen.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.

Maandag ochtend zag ik op het blog van Angela (Mijn Hobbyhonk) dat ik random winnaar was geworden met Deze kaart.
Een mooie stempel set is de prijs en ook daar ben ik heel erg blij mee😊.
Zo win je ineens 2 mooie prijzen in korte tijd.
In de maand dat ik jarig ben......toeval? Of bestaat dat niet??

Vandaag een vrolijke, kleurrijke kaart.
Deze maakte ik voor mijn zus, omdat ze het verdiend heeft!!
Roze basis kaart.
Daarop dp in mooie, opvallende felle kleurtjes, met lekker veel bloemen.
Het is tenslotte voorjaar aan het worden en daar horen bloemen bij.

De kaart kan plat verstuurd worden.
Maar na ontvangst,
Kan je hem zo vouwen dat het mooie label op de kaart omhoog komt.
Op het label een stempel van een dansende dame......even wilde ik haar nog laten dansen in de regen, "dancing in the rain", een liedje waar ik altijd heel vrolijk van word.
Paste ook goed bij het weer van afgelogen tijd, maar daar zag ik toch maar vanaf.
Word ik vrolijk van het liedje, de echte regen ben ik zó zat!!
Dus op mijn kaart wilde ik dat ook niet terug laten komen.
De jurk van de dame kleurde ik met ecoline.
Toen dat droog was heb ik de hele jurk voorzien van een laagje "glossy".
Op de foto zie je het een beetje glimmen, is echt héél mooi gelukt.
Tekst erop en dat iets verhoogd opgeplakt, kan het label gedeelte daarachter, zodat het rechtop kan blijven staan.

Kaart doet mee aan de volgende challenges:
4 Seasons : #18, de bloemetjes en de bijtjes.
DCL: #308, Maak een tag of tag op je kaart.
DAK: #27, Fancy Fold.
S4F: #136, Felle, vrolijke kleurtjes.

De Sushi van zondag waren héél goed gelukt.
We hebben samen veel Sushi gemaakt en daarna heerlijk zitten eten en kletsen.
Helaas hebben we ze niet geteld,  maar we hadden genoeg.
En Lila......is netjes uit de buurt gebleven ☺.

Kom maar op met dat voorjaar waar ze het steeds over hebben!!
Ik heb er zin in.




23 opmerkingen:

  1. Super leuke post weer!
    Je kaartje is tof! De glimmende jurk maakt het extra geslaagd!
    Suchi zonder vis en vlees maak ik ook wel eens, soms met de kids maar dat is even geleden.... Ziet er heel gezellig uit.
    De winter was voor mij toch echt wel hoofd boven water houden, maar nu de lente er echt bijna is, er meer licht is, de vogels me 's morgens wakker fluiten, voel ik nieuwe energie en sterkte .Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aan zo'n sushibuffet hebben jullie serieus de gaden vol aan gehad!
    Tof modelletje Easelkaart. Heel mooie stempel ook. Heb het voorbije weekend een aantal gelijkaardige gemaakt(maar niet met een label). Die komen binnenkort op mijn blog.
    Fijne avond
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dat ziet er goed uit zeg dat zal lekker gesmaakt hebben. Het kaartje voor je zus is ook prachtig.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Daphne, wat een mooi kaartje voor je zus. En dat zijn toch leuke kadootjes in je verjaardagsmaand!
    De sushi zag ik al bij je mams. Wat een werk is dat geweest!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie fleurige easelcard heb je voor je zus gemaakt, Daphne.
    En gefeliciteerd met de stempelset, hoe leuk is dat!
    De sushi ziet er heerlijk uit. Fijn dat Lila zich goed gedragen heeft ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dansen in de regen hou ik wel van, vrolijke kaart Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart in deze mooie kleuren Daphne! Mooi effect geeft de jurk. Leuk model kaart is dit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps, te snel verstuurd....Leuk dat je weer iets gewonnen hebt en wat een lekkere hapjes zie ik, dat was smullen.

      Verwijderen
  8. Niet alleen de dame danst, haar jurk danst mee :-) Heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi! Wat een enige kaart voor je zus en wat lief dat je hem zomaar stuurt. Is altijd zo leuk om post te krijgen op een dag dat je het niet verwacht. Gefeliciteerd met de stempelset. Zeker leuk om te ontdekken dat je gewonnen hebt en twee keer in 1 maand. Geniet er gewoon van!
    De sushi zag ik al bij je moeder! Wat veel en wat ziet het er profi uit! Jullie hebben gesmuld, dat moet wel!
    Netjes opgevoed hoor, Lila!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een topkaartje voor je zus, hartstikke mooi en knap gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Daphne,
    Wat een leuk easelkaartje en zo mooi bekleed!
    Zal je zus blij mee zijn!
    Op je moeders blog zag ik gisteren het Sushi etentje al, echt leuk om zo een verjaardagskado te geven! En gezellig natuurlijk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geluk dat je nog een prijs won, het is je gegund!! En wat een mooie kaart heb je voor je zus gemaakt. Ik vind het model en de kleur keuze erg geslaagd!! Ben benieuwd wanneer ik je mag begroeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke pop-up kaart Daphne! Leuk dat je weer meedoet met DCL.
    En je sushi....., wat ziet dat er heerlijk uit!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superkaart is dit. Kleuren en model: allemaal mooi!
    Lia DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  15. het water komt me in de mond bij het zien van zo veel lekkers !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. That's really nice! Lovely colours, too!

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *DT* Die Traumfabrik

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful card, and oh that Sushi table looks delicious!
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart, leuk easelmodel!
    Bedankt voor je deelname aan onze Bloemetjes en Bijtjes uitdaging op het 4 Season Challenge blog.
    En de sushi ziet er goed uit...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superleuk! De tag is een mooie blikvanger! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Echt heel erg leuk gedaan. Fijn dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. That's a stunning card!
    Thank You for joining us at Do A(l) Kreatives challenge DT Ella.

    BeantwoordenVerwijderen